De omnichannel Customer Contact oplossing voor Microsoft Skype for Business en Teams

Verbeter de customer experience met ‘first time right routing’

Stel je eens voor dat jouw contact center medewerkers overal en altijd kunnen werken met het device dat ze willen. En daarbij beloven we een besparing in tijd en kosten én een stijgende productiviteit en klanttevredenheid. Klinkt goed toch?

Met CC4Skype integreer je het Skype for Business of Teams platform volledig in je contact center omgeving. Je medewerkers zijn daarmee in staat om onafhankelijk van locatie altijd en overal te werken. Of dat nu op de laptop, Ipad of mobiele/vaste telefoon is. (Samen)werken wordt hierdoor gemakkelijk en de besparing van (reis)tijd is een logisch gevolg.

 

De omnichannel Customer Contact oplossing voor Microsoft Skype for Business en Teams

Over CC4Skype

Waarom een klantcontact oplossing bovenop Skype for Business of Teams?

• Jouw organisatie pakt klantcontact professioneel aan
• Door de eenvoudige koppeling met o.a. Microsoft Dynamics, Salesforce en Power Suite ontstaat een volledig klantbeeld
• Door de juiste routering komt de interactie bij de meest geschikte medewerker en stijgt de klanttevredenheid
• Je medewerker heeft alles bijdehand in één scherm waardoor er minder fouten worden gemaakt en de productiviteit stijgt
• Een tijdsbesparing doordat medewerkers zoeken en bellen direct vanuit de Active Directory die altijd up-to-date is
• CC4Skype is snel beschikbaar en operationeel

Cloud

Waarom kiezen voor CC4Skype?

De voordelen op een rijtje

√
Gesprekken worden gerouteerd naar de juiste medewerker op basis van vaardigheden
√
Overzichtelijke rapporten geven inzicht en daarmee de mogelijkheid om direct in te spelen op veranderingen
√
Je verlaagt de total cost of ownership
√
Je speelt snel en flexibel in op omnichannel vraagstukken via de diverse kanalen van jouw organisatie (zoals call, mail en chat)
√
Door koppelingen heb je een 360 graden klantbeeld en klanten worden in 1x goed geholpen
√
De customer experience in een organisatie verbetert
√
En vooral belangrijk: de medewerkertevredenheid stijgt doordat alle functionaliteiten in 1 scherm zichtbaar zijn
Judith
Judith helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X