Ik wil...

1) Een betrouwbaar omnichannel platform voor het afhandelen van klantinteracties
2) Een platform waar ik snel een nieuw kanaal kan toevoegen
3) Eenduidige rapportage
4) Inzicht in de prestaties van mijn medewerkers over alle klantcontactkanalen
5) Mijn klanten inzicht geven in de actuele status per contactkanaal, zodat ik de klant kan verleiden het best beschikbare kanaal te laten kiezen

Ik wil...

Oplossing

Wij bieden diverse oplossingen waarmee je klantcontact kanalen afhandelt. Zowel de traditionele kanalen zoals telefonie, mail, als de digitale nieuwe media communicatie kanalen zoals (proactieve) chat, social media en instant messaging. Wanneer je medewerkers alle communicatiestromen via hetzelfde platform afhandelen, ontstaat éénduidige rapportage en kan online kanaal transparantie worden toegepast.

Cloud

Waarom kiezen voor Omnichannel klantinteractie?

De voordelen op een rijtje

√
Eén geïntegreerde oplossing en geen punt oplossingen
√
Snel uit te breiden met nieuwe kanalen en taken
√
Duidelijke kanaal overstijgende rapportages
√
Eenvoudig transparantie over wachttijden publiceren, waardoor kanaalverleiding mogelijk is
Judith
Judith helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X