Ik wil...

1) Mijn klant sneller bedienen en mijn afhandeltijd verkorten
2) Een overall inzicht in de klant, die ik automatisch heb herkend
3) Echt ‘engagen’ met mijn klanten

Ik wil...

Oplossing

Een 360-graden klantbeeld leidt tot tijdsbesparing bij het verzamelen en presenteren van gegevens. Het geeft een goed beeld van alle relevante marketinguitingen en service contactmomenten. Aan de hand van een klantbeeld breng je de klantbehoefte in kaart en kan de communicatie hierop afgestemd worden. Voor medewerkers geldt dat de juiste informatie leidt tot het overschrijden van de klantverwachting.

Cloud

Waarom kiezen voor 360 graden klantbeeld?

De voordelen op een rijtje

√
Snel inzicht in de omnichannel klanthistorie
√
Snel inzicht in de historie van een contact
√
Snel inzicht in alle interacties en transacties van de klant
√
Verkorten van de afhandeltijd
√
Door het complete beeld, wordt de klant snel geholpen zonder onnodig doorverbinden
Joost
Joost helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X