Ik wil...

1) Mijn bezetting beter op orde krijgen
2) Dat mijn medewerkers zelf shifts met elkaar kunnen uitwisselen
3) Kosten besparen door mijn medewerkers efficiënter in te plannen
4) Mijn ‘adherence’ kunnen meten

Ik wil...

Oplossing

Om het juiste aantal goedgetrainde medewerkers en resources op het juiste moment beschikbaar te hebben is een workforce management oplossing absolute noodzaak. Zeker wanneer er meer dan 20 medewerkers werkzaam zijn in het contact center. Deze oplossing zorgt ervoor dat er geforecast, gepland en geroosterd kan worden. Zo blijft de bezetting altijd op orde en zijn er niet onnodig veel mensen beschikbaar.

De resultaten? Voorspelbaarheid, kostenefficiency, een verhoogde medewerker tevredenheid en een verhoogde bereikbaarheid.

Cloud

Waarom kiezen voor Workforce management?

De voordelen op een rijtje

√
Juiste bezetting op het juiste moment
√
Door juiste bezetting wordt kosten efficiënter gewerkt
√
Hogere medewerkertevredenheid doordat het aanbod van vragen beter is afgestemd op de huidige bezetting
√
Bewaken van de dagelijkse voortgang
Willem
Willem helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X