Hoe weet ik wat de klant vindt van mijn dienstverlening?

1) Ik wil een klanttevredenheidsonderzoek (KTO) kunnen afnemen na een telefoongesprek, mail, chat of social bericht
2) Ik wil zelf mijn tevredenheidsonderzoeken kunnen inrichten en beheren
3) Ik wil de klantbeleving meten en kunnen verbeteren
4) Door de prestaties van mijn medewerkers te meten, kan ik hun vaardigheden en tevredenheid verbeteren

 

 

Hoe weet ik wat de klant vindt van mijn dienstverlening?

De oplossing voor het meten van je klanttevredenheid

The voice of the customer wordt steeds belangrijker. Denk bijvoorbeeld aan de Netto Promoter Score (NPS) waarbij je uitvraagt aan je klant of zij jouw organisatie aanbevelen. Of meet de Customer Effort Score (CES), hoeveel moeite moest jouw klant doen om van jouw dienstverlening gebruik te maken of een antwoord te vinden op zijn vraag.

Met een klanttevredenheidsonderzoek (KTO) kan je ook meten wat de klant vindt van je dienstverlening en of de medewerker vriendelijk was?

Deze en nog veel meer vragen kan je aan de hand van KTO software eenvoudig aan je klanten vragen. Dit kan zowel schriftelijk naar aanleiding van een e-mail, webformulier, chat of telefonisch naar aanleiding van een gesprek.

 

Cloud

Waarom kiezen voor Klanttevredenheidsonderzoek?

De voordelen op een rijtje

√
Het geeft je inzicht in de trends van de klantervaringen, hoe denken klanten over je mensen en je bedrijf
√
Houvast om de verbeterpunten binnen je organisatie op te pakken, zowel op organisatie- als medewerkerniveau
√
Geeft klanten de mogelijkheid om met suggesties en ideeën te komen om zo je dienstverlening te verbeteren
√
Het geeft je de mogelijkheid om snel in te grijpen bij ontevreden klanten
√
Permanente meting van je NPS en/of CES score