Ik wil...

1) Een telefonische KTO kunnen afnemen na een gesprek
2) Een KTO mail kunnen sturen naar aanleiding van een mail, chat of social bericht
3) De tevredenheid kunnen meten over een proces
4) Zelf mijn KTO kunnen beheren
5) Dat klanten maximaal 2 KTO’s per jaar kunnen krijgen

Ik wil...

Over Klanttevredenheidsonderzoek

The voice of the customer wordt steeds belangrijker. Wat vinden klanten nu van de dienstverlening? Was de medewerker vriendelijk en is de klant tevreden met het antwoord? Wat vonden ze van het aanmeld- of afmeldproces?

Deze en nog veel meer vragen kan je aan de hand van KTO software eenvoudig aan je klanten vragen. Dit kan zowel schriftelijk naar aanleiding van een inkomende mail, webformulier, chat ..et cetera of telefonisch naar aanleiding van een gesprek.

Cloud

Waarom kiezen voor Klanttevredenheidsonderzoek?

De voordelen op een rijtje

√
Het geeft je inzicht in de trends van de klantervaringen, hoe denken klanten over je mensen en over je bedrijf
√
Houvast om de verbeterpunten binnen je organisatie op te pakken, zowel op het niveau van je organisatie als op medewerkerniveau
√
Geeft klanten de mogelijkheid om met suggesties en ideeën te komen om zo je dienstverlening te verbeteren
√
Het geeft je de mogelijkheid om snel in te grijpen bij ontevreden klanten
√
Permanente meting van je NPS en/of CES score
Judith
Judith helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X