Ik wil...

1) In één oogopslag de status van mijn klant zien (order, contact, factuur ..etc)
2) Mijn klanten automatisch identificeren en zo de afhandeltijd terugdringen
3) Dat mijn medewerkers alle contacten registreren onder de juiste klant
4) Snel inzicht in de klantcontacthistorie van de klant (360 graden klantbeeld)
5) Mijn medewerkers niet onnodig laten alt-tab-en

Ik wil...

Oplossing

Wij ontwikkelen op dit moment een universele cockpit voor medewerkers. Op basis van automatische nummerherkenning wordt de juiste klant getoond, waarbij de medewerker alle relevante informatie getoond krijgt om zijn werk goed te kunnen volbrengen.

Het is als het ware een schil over alle bestaande systemen heen, waardoor:
– de inleertijd van nieuwe medewerkers verlaagd wordt,
– het aantal fouten in de registratie wordt beperkt en
– de efficiency en medewerkertevredenheid wordt verhoogd.

Cloud

Waarom kiezen voor Omnichannel?

De voordelen op een rijtje

√
Inzicht, in 1 oogopslag de status van de klant
√
Minder Alt-tab (sneller werken, minder fouten)
√
Verkorten van de inleertijd van nieuwe medewerkers
√
Een scherm speciaal voor medewerkers gericht op efficiënt werken
√
Een scherm waarmee 80 % van alle contacten kan worden afgehandeld
√
Minder herhaalverkeer
√
Hogere first time fix, first contact resolution
Tjerk
Tjerk helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X