Hoe krijg ik informatie uit verschillende systemen op één scherm?

1) Ik wil in één omgeving het klantcontact kunnen afhandelen én de juiste klantinformatie beschikbaar hebben
2) Alle contactkanalen wil ik via één scherm kunnen afhandelen
3) Ik wil al mijn klantinformatie in één scherm, bijvoorbeeld order, contact, factuur ..etc (360 graden klantbeeld)
4) Ik wil dat mijn medewerkers niet in verschillende systemen hun informatie moeten halen
5) Mijn agent heeft in één oogopslag alle relevante informatie en kennisartikelen inzichtelijk en beschikbaar

Hoe krijg ik informatie uit verschillende systemen op één scherm?

De oplossing voor Omnichannel desktop

Door de jaren heen hebben bedrijven diverse systemen aangeschaft om verschillende aspecten van klantinformatie vast te leggen. Zo is er een applicatie voor bijvoorbeeld facturatie, een ander softwarepakket voor het vastleggen van klantgegevens en weer andere software voor het afhandelen van het klantcontact.

Bedrijven hebben ook vaak te maken met een aantal legacy systemen waar nog wel belangrijke informatie in staat door bijvoorbeeld fusies of overnames.

Dit alles leidt tot een groot aantal applicaties van waaruit de medewerker zijn informatie moet halen om het klantcontact naar tevredenheid af te handelen. Dit kost tijd, ergernis en leidt tot het maken van fouten.

Hoe handig is het als je voor de medewerker al deze informatie bundelt en zichtbaar hebt op één scherm?

Je medewerkers kunnen zich concentreren op het gesprek met je klanten en de afhandeltijden worden korter omdat ze niet meer onnodig hoeven te schakelen tussen de verschillende applicaties.

Ook voor nieuwe medewerkers wordt de inleertijd verkort doordat zij slechts beperkte kennis nodig hebben over alle achterliggende systemen.

Cloud

Waarom kiezen voor Omnichannel desktop?

De voordelen op een rijtje

√
Inzicht, in 1 oogopslag heb je alle klantinformatie, gesprekshistorie en je interactie afhandelscherm beschikbaar
√
Schakelen tussen verschillende systemen behoort tot het verleden
√
Doordat alle informatie beschikbaar is, kan je medewerker sneller het contact afhandelen en verkleint de kans op fouten
√
Alle contactkanalen kan je via hetzelfde scherm afhandelen
√
Je verkort de inleertijd van nieuwe medewerkers
√
Je verhoogt de medewerkertevredenheid door het aantal handelingen te beperken
√
Je handelt contacten in één keer goed af, (first time fix, first contact resolution)
Tjerk
Tjerk helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X