Ik wil...

1) Een eenvoudig keuzemenu / IVR
2) Dat klanten hun postcode en huisnummer kunnen inspreken, zodat er vervolgens een automatische actie aan gekoppeld wordt (Selfservice IVR)
3) Dat klanten een vraag kunnen inspreken, die vervolgens gerouteerd wordt naar de best beschikbare medewerker

Ik wil...

Oplossing

Wij zetten spraaktechnologie in om bellers te identificeren. Daarnaast wordt het gebruikt om vragen te classificeren, zodat een vraag op de juiste manier gerouteerd kan worden naar de best beschikbare medewerker.

Bovendien helpt spraakherkenning (zowel open als gesloten) om complexe IVR’s voor klanten eenvoudiger te maken en kan, indien de situatie er zich voor leent, ook Selfservice IVR worden toegepast.

Cloud

Waarom kiezen voor Spraakherkenning?

De voordelen op een rijtje

√
Selfservice in de IVR bespaart veel tijd
√
Spraaktechnologie voorkomt keuzemenu’s, maar biedt wel de routeer functionaliteit
√
Spraaktechnologie helpt bij de klantidentificatie (bijvoorbeeld postcode huisnummer check)
Arjan
Arjan helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X