Hoe vraag ik eenvoudig aan mijn klanten waar ze voor bellen?

1) Ik wil dat mijn klanten kunnen inspreken waarvoor ze bellen, zonder dat er een keuzemenu nodig is
2) Ik wil mijn klanten in meerdere talen hun belreden kunnen uitvragen
3) Ik wil graag mijn klanten selfservice aanbieden door gebruik te maken van spraakherkenning
4) Ik wil graag eenvoudige klantherkenning door hen bijvoorbeeld het postcode en huisnummer te laten inspreken
5) Ik wil mijn klant identificeren op basis van zijn of haar stem

Hoe vraag ik eenvoudig aan mijn klanten waar ze voor bellen?

De oplossing voor Spraakherkenning

Wij zetten spraaktechnologie in om het contact met klanten zo makkelijk mogelijk te maken. Zonder ingewikkelde of irritante keuzemenu’s kan de klant inspreken waar hij voor belt of  zichzelf identificeren door bijvoorbeeld zijn postcode of huisnummer in te spreken.

Op basis van de ingesproken antwoorden komt de klant in contact met de best beschikbare medewerker. Ook kan spraakherkenning toegepast worden voor selfservice doeleinden, waarbij iemand bijvoorbeeld eenvoudig de status van zijn bezorging kan aanvragen.

Uiteraard kan spraakherkenning in meerdere talen worden toegepast.

 

Cloud

Waarom kiezen voor Spraakherkenning?

De voordelen op een rijtje

√
Spraaktechnologie voorkomt irrtitante keuzemenu’s
√
Spraakherkenning helpt bij de klantidentificatie (bijvoorbeeld postcode huisnummer check)
√
Door het uitvragen van de belreden kan de klant in contact worden gebracht met de meest geschikte medewerker
√
Met behulp van Spraakherkenning worden Selfservice processen vereenvoudigd
√
Spraakherkenning vermindert het aantal live contacten en de afhandeltijd bij de medewerkers
√
Spraakherkenning draagt bij aan een efficiëntere contactcenter operatie