Ontdek de innovaties van Genesys AI
Zet de volgende stap in jouw CX-ontwikkeling
Genesys Cloud CX AI Experience
Transformeer je contactcenter met de Genesys Cloud CX™ AI Experience, voor maximale efficiëntie en niet te evenaren klantervaringen. Kunstmatige intelligentie (AI) en automatiseringstools maken het werk van agenten gemakkelijker, verhogen de omzet en vergroten de klantloyaliteit. Ontdek hoe AI omnichanneltrajecten kan optimaliseren door vooruit te lopen op wat klanten willen, gesprekken te automatiseren met behoud van de ‘human touch’, en op grote schaal gepersonaliseerde klantervaringen te leveren tijdens elk contactmoment.
Echte klanten, echte resultaten
Ontdek hoe anderen AI gebruiken om klantervaringen en efficiëntie te verbeteren.
“We verwerken dagelijks zo’n 50.000 verzoeken, waarbij we oproepen in minder dan 20 seconden beantwoorden, met een First Contact Resolution-percentage van meer dan 80%. Door middel van AI en automatisering verlagen we onze servicekosten voor de klant. Dat maakt ons uiteindelijk aantrekkelijker dan onze concurrenten.”
Lionel Florence,
Director Users Digital Journeys
Helpline
Het verrijken van menselijk contact
De kracht en mogelijkheden van AI
Dit e-book bevat:
- Onmisbare leerpunten uit AI-implementaties van de eerste generatie
- Belangrijke strategieën die nu bijdragen aan AI-succes (Hint: het draait allemaal om de mensen)
- Specifieke use-cases die anderen al – met succes – hebben gebruikt
Vroege voorstanders van AI deden te veel beloften, maar konden deze onvoldoende waarmaken.
Dat is inmiddels veranderd.
Tegenwoordig maken contactcenters steeds vaker gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) om hun prestaties te verbeteren, de efficiëntie te verhogen, en op grote schaal een meer persoonlijke en empathische klantervaring te bieden. Early adopters van AI plukken hier inmiddels de indrukwekkende vruchten van. En naarmate de concurrentievoordelen ervan verder toenemen, wordt AI steeds breder toegepast.
Als je de kracht van AI nog niet benut – of nog onvoldoende resultaat boekt met de AI-toepassingen die je al hebt – is het tijd om je strategie te heroverwegen. De toekomst van AI ziet er rooskleurig uit. En die toekomst begint nu.
Ontvang de roadmap vandaag nog.
ON-DEMAND-WEBINAR
Maak kennis met de nieuwe Genesys AI-ervaring
Ervaar de kracht van nieuwe kunstmatige intelligentie (AI)-mogelijkheden die je klantervaring verbeteren en je ROI verhogen.
Krijg een diepgaande demonstratie van:
- Predictive Engagement: Vanaf nu kun je AI inzetten om klanten of prospects op het juiste moment in beeld te krijgen, te kwalificeren en proactief te benaderen. Voorspel resultaten, maak campagnes inzichtelijk en verrijk klantprofielen op basis van eerdere interacties.
- Predictive Routing: Koppel klanten in realtime aan agenten door met behulp van AI continu meer dan 100 aspecten te analyseren en resultaten te voorspellen op basis van KPI’s. De (NIEUWE) ‘Explainability’-functie maakt de gedachtegang achter AI-gestuurde beslissingen inzichtelijk.
- Knowledge (NIEUW): Ontdek hoe je jouw kennisbank kunt centraliseren, verrijken, activeren, opschalen en optimaliseren. Neem eens een kijkje bij onze nieuwe Knowledge Workbench, Knowledge Optimizer en Support Center.
- Dialog Engine Bot Flows en (NIEUW) Digital Bot Flows: Bouw, implementeer, analyseer en optimaliseer automatische conversaties rechtstreeks in het Genesys Cloud CX™-platform met tools zoals Intent Miner, om het maken van intentiemodellen te automatiseren.
Ontdek hoe de combinatie van deze functionaliteiten je helpt om een hogere ROI te bereiken door een toename in efficiëntie, lagere contactkosten, hogere selfservicepercentages en een betere klantervaring
Maak kennis met de sprekers:
Jane Hendricks
Senior Product Marketing Manager – Genesys
Mitch Mason
Principal Product Manager – Genesys
De onderzoeksresultaten spreken voor zich...
78%
Is het ermee eens dat AI de komende jaren een cruciaal onderdeel zal zijn van hun CX-activiteiten.
― The Economist, “AI wordt volwassen: Het centraal stellen van klanten en werknemers in datagestuurde trajecten”, 2021
75%
Van de ondervraagde klantenservice-, marketing- en verkoopmanagers zegt dat het klanttraject dankzij AI empathischer aanvoelt.
― The Economist, “AI wordt volwassen: Het centraal stellen van klanten en werknemers in datagestuurde trajecten”, 2021
68%
Gemiddelde verbetering in klanttevredenheid voor AI-gebruikers.
― The Economist, “AI wordt volwassen: Het centraal stellen van klanten en werknemers in datagestuurde trajecten”, 2021
Dit is de toekomst
Ontdek hoe AI ook jouw organisatie kan transformeren door een hogere ROI te genereren dankzij een verlaging van de kosten, een toename van selfservice, en het creëren van een betere klantervaring.
“We hebben het niet alleen over efficiëntie voor onze agenten. Het gaat ook om kortere wachttijden. Een betere NPS-score. Een veel betere ervaring voor de klant. We hebben nu 19 wachtrijen. Genesys Predictive Routing is heel gemakkelijk uit te rollen naar onze cliënten. En die zijn stuk voor stuk ontzettend enthousiast omdat het voor hun klanten veel gemakkelijker is.”
Rohan Khanna,
CTO
Probe Group
Wereldwijd onderzoeksrapport
AI WORDT VOLWASSEN: HET CENTRAAL STELLEN VAN KLANTEN EN WERKNEMERS IN DATAGESTUURDE TRAJECTEN
De ervaringen van 750 CX-leiders wereldwijd maken duidelijk hoe AI het klanttraject, de productiviteit van medewerkers en de hieraan gerelateerde bedrijfsresultaten verbetert.
Integreer AI in je organisatie
Organisaties over de hele wereld integreren kunstmatige intelligentie (AI) dieper in hun klanttrajecten en werknemerservaringen, waardoor ze gestroomlijnder en datagestuurder worden dan ooit tevoren. Ze gebruiken AI om pijnpunten in klanttrajecten te begrijpen, eerstelijnsmedewerkers realtime informatie te bieden en overal verbeteringen door te voeren, van klanttevredenheid tot de ROI van de klantervaring.
In dit wereldwijde rapport ondervroegen Economist Impact en Genesys wereldwijd 750 ervaren klantenservice-, marketing- en verkoopmanagers over hoe AI het klanttraject en de productiviteit van werknemers kan verbeteren. Ze onderzochten ook strategieën voor het inzetten van de technologie en de waarde die organisaties hiermee behalen en hopen te behalen.
Strategische AI prioriteiten
Download het rapport om meer te weten te komen over de voornaamste strategische AI-prioriteiten en hoe je het volledige klanttraject en de werknemerservaring kunt verbeteren als je een bredere en meer doordachte kijk hebt op AI. Ook krijg je inzicht in:
- Wat AI-leiders onderscheidt van andere organisaties bij het integreren van AI in CX
- Welke AI-strategieën en doelen de komende twee jaar prioriteit krijgen
- Waarom het maken van contact, leren en reageren door AI-leiders worden beschouwd als de krachtigste mogelijkheden die AI biedt voor de klantervaring
Genesys AI:
Predictive engagement
Vanaf nu kun je AI inzetten om klanten of prospects op het juiste moment in beeld te krijgen, te kwalificeren en proactief te benaderen. Voorspel resultaten, maak campagnes inzichtelijk en verrijk klantprofielen op basis van eerdere interacties.
Predictive routing
Koppel klanten in realtime aan agenten door met behulp van AI continu meer dan 100 aspecten te analyseren en resultaten te voorspellen op basis van KPI’s. De nieuwe ‘Explainability’-functie maakt de gedachtegang achter AI-gestuurde beslissingen inzichtelijk.
Knowledge
Ontdek hoe je jouw kennisbank kunt centraliseren, verrijken, activeren, opschalen en optimaliseren. Neem eens een kijkje bij onze nieuwe Knowledge Workbench, Knowledge Optimizer en Support Center.
Dialog Engine Bot Flows en Digital Bot Flows
Bouw, implementeer, analyseer en optimaliseer automatische conversaties rechtstreeks in het Genesys Cloud CX™-platform met tools zoals Intent Miner, om het maken van intentiemodellen te automatiseren.