Ik wil...

1) De kennis in mijn organisatie borgen
2) De kennis online ontsluiten, zodat klanten vaker zelf het antwoord vinden
3) Kanaal onafhankelijk uniformiteit in de beantwoording van klantvragen
4) Herhaalverkeer verminderen door kwalitatief betere antwoorden te geven
5) De inleertijd van mijn nieuwe medewerkers verkorten

Ik wil...

Oplossing

Kennismanagement is een filosofie die er voor zorgt dat kennis bewaard blijft binnen de organisatie. Een kennisbank bestaat uit diverse vragen en antwoorden die vooraf op kwaliteit zijn getoetst en gebruikt kunnen worden voor intern gebruik, op de website, voor het beantwoorden van klantvragen, werkprocedures etc.

Het is goed om te beseffen dat Kennismanagement geen tijdelijk project is, maar een continue werkwijze door de gehele organisatie.

Cloud

Waarom kiezen voor Kennismanagement?

De voordelen op een rijtje

√
De organisatie is minder kwetsbaar voor verloop, doordat kennis is geborgd
√
Online selfservice aanbieden in de vorm van contextuele veel gestelde vragen, hierdoor wordt het contactaanbod sterk gereduceerd
√
Kortere inleertijd
√
Uniformiteit in beantwoorden, dankzij gevalideerde antwoorden. Resultaat: snellere afhandeltijd en minder herhaalverkeer
Arjan
Arjan helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X