Ik wil...

1) Mijn klanten automatisch identificeren en zo de afhandeltijd terugdringen
2) Dat mijn medewerkers alle contacten registreren onder de juiste klant
3) Snel inzicht in de klantcontacthistorie van de klant (360 graden klantbeeld)
4) Mijn medewerkers niet onnodig laten alt-tab-en

Ik wil...

Oplossing

De afkorting CIM staat voor Customer Interaction Management. CIM is een oplossing voor het registeren, afhandelen en archiveren van klantinteracties. Bekende CIM applicaties zijn de Salesforce service cloud, Oracle service cloud, Microsoft Dynamics en Zendesk.

Met een CIM integratie herken je automatisch de klant (scheelt gemiddeld 20 seconden per gesprek) en kan de medewerker direct in de klantkaart van de klant een nieuw contact aanmaken. Dit scheelt zowel veel tijd en voorkomt fouten. Bovendien wordt hiermee de drempel om 100% contactregistratie te doen sterk verlaagd.

Kortom:
– minder handelingen verhoogt de kwaliteit
– versterkt het klantbeeld en
– leidt tot tevreden medewerkers.

Cloud

Waarom kiezen voor CIM integratie?

De voordelen op een rijtje

√
Automatische klantherkenning bespaart gemiddeld 30 seconden op een gesprek
√
Integratie met CIM om klantbeeld op te bouwen
√
Minder kans op fouten en sneller werken
Joost
Joost helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X