Hoe integreer ik mijn CRM met mijn klantcontacten?

1) Ik wil mijn klanten automatisch identificeren om een persoonlijke ervaring te bieden
2) Ik wil snel inzicht in de klantcontacthistorie van de klant (360 graden klantbeeld)
3) Ik wil het klantcontact kunnen routeren op basis van het klantprofiel
4) Ik wil mijn medewerkers optimaal ondersteunen door het automatisch tonen van de klantinformatie
5) Ik wil de afhandeltijd verkorten doordat zoeken naar de juiste klantgegevens wordt voorkomen

Hoe integreer ik mijn CRM met mijn klantcontacten?

De oplossing voor een CRM integratie

De afkorting CIM staat voor Customer Interaction Management. Dit is een oplossing voor het registeren, afhandelen en archiveren van klantinteracties. Bekende CIM applicaties zijn de Salesforce, Oracle service cloud, Microsoft Dynamics en Zendesk.

Met een CIM integratie herken je automatisch de klant, wat gemiddeld 20 seconden per gesprek scheelt. Ook is de juiste klantkaart direct zichtbaar voor de medewerker. Dit scheelt veel tijd en voorkomt fouten.

Op basis van het klantprofiel routeer je de klant naar de juiste medewerker. Dit biedt als voordeel dat de klant het contact persoonlijk ervaart.

Cloud

Waarom kiezen voor CIM integratie?

De voordelen op een rijtje

√
Automatische klantherkenning bespaart gemiddeld 20 seconden op een gesprek
√
Personaliseer de klantbeleving door slim gebruik te maken van de klantgegevens en daar de juiste medewerker aan te koppelen
√
Minder handelingen verlaagt de kans op fouten en bespaart tijd
√
Een integratie verhoogt de kwaliteit van de data in het klantinformatiesysteem