Ik wil...

1) Een supervisor dashboard waarmee ik realtime kan bijsturen
2) Als supervisor een alarm systeem die bij eventuele afwijkingen mij attendeert, zodat er tijdig kan worden bijgestuurd.
3) Een wallboard waarbij meerdere bronnen samenkomen
4) Dat Frontline mijn systemen waarop Genesys draait op afstand beheert

Ik wil...

Oplossing

Realtime monitoring is nodig om op elk moment van de dag tijdig te kunnen bijsturen in het contact center. Hiervoor is een dashboard nodig die de supervisor helpt tijdens de dagsturing en realtime status om eventueel medewerkers op – of af te schalen.

Daarnaast wil je misschien werken met een wallboard, waarop realtime data te zien is. Bijvoorbeeld met het aantal wachtenden. Wellicht heb je ook nog aanvullende wensen, zoals een feed met daarop de laatste NS informatie? Wij helpen je om het best passende wallboard samen te ontwikkelen.

Cloud

Waarom kiezen voor Realtime monitoring?

De voordelen op een rijtje

√
Inzicht in de realtime situatie, zodat er bijgestuurd kan worden
√
Wallboard op maat
√
Escalatie systeem die de beheerders, supervisors en directie helpt
Judith
Judith helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X