Hoe krijg ik inzicht en rapportage over al mijn klantcontacten?

1) Ik wil uniforme rapportage over al mijn klantcontact kanalen
2) Ik wil informatie uit andere bronnen kunnen combineren met mijn klantinteractie informatie
3) Ik wil ad hoc analyses kunnen maken
4) Ik wil mijn rapportages automatisch ontvangen
5) Ik wil gebruik kunnen maken van mijn eigen of bestaande rapportage tools

Hoe krijg ik inzicht en rapportage over al mijn klantcontacten?

Oplossing

Als organisatie wil je je klantcontact kanalen zo effectief mogelijk inzetten en waar mogelijk een gepersonaliseerde beleving bieden. Data en rapportage zijn noodzakelijk om tot inzicht te komen om de juiste actie te ondernemen.

Hierbij is het van belang dat je de interactie data combineert met data uit andere systemen. Idealiter wordt dan ook alle beschikbare data uit meerdere informatiebronnen opgeslagen in één datawarehouse. Zo kun je met 1 rapportage tool consistente rapportages maken en periodiek versturen.

Wanneer je als organisatie in staat bent om de data om te zetten naar actionable data, dan heb je digitaal goud in handen.

Cloud

Waarom kiezen voor Rapportage?

De voordelen op een rijtje

√
Rapporteer over data uit meerdere bronnen en systemen
√
Zet inzicht om in actie
√
Ontvang automatisch rapporten
√
Bewaak de effectiviteit van je klantenservice
√
Optimaliseer je klantcontact door consistente rapportage over alle klantcontact kanalen