Weet van 100% van je gesprekken waar ze écht over gaan

Xdroid maakt digitale transformatie in contactcenters mogelijk via spraak- en tekstoplossingen op basis van kunstmatige intelligentie en machine learning.

Door 100% van de klantinteracties te verwerken, bieden we automatisch objectieve, consistente en waardevolle inzichten en informatie over elk gesprek.

Emotie-analyse, trefwoordherkenning en semantische mogelijkheden leveren kansen op om de klantervaring, het behouden van agenten, productiviteit en compliance te verbeteren.

De innovatieve en concurrerende oplossing helpt contactcenters de klantreis te begrijpen en hen dichter bij een 360-graden klantbeeld te brengen.

Weet van 100% van je gesprekken waar ze écht over gaan

Over Xdroid

Bekijk hoe Xdroid de klantenservice verbetert door gesprekken in realtime te analyseren.

Cloud

Waarom kiezen voor Xdroid

De voordelen op een rijtje

√
Automatiseer agent coaching
√
Borg je compliancy door 100% mee te luisteren
√
Automatische call reason detectie
√
Optimaliseer je processen
Arjan
Arjan helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X