Tijdwinst en hogere klanttevredenheid met Spraakherkenning

Tijdwinst en hogere klanttevredenheid met Spraakherkenning

Over Telecats

Telefonisch klantcontact blijft bestaan waarbij het essentieel is om geautomatiseerd de klant te identificeren, de vraag te inventariseren en relevante informatie mee te geven aan de medewerker die het gesprek krijgt. Spraakherkenning is daarbij onontbeerlijk. De grens tussen contact center en de rest van de organisatie vervaagt: klantcontact wordt steeds meer het domein van de hele organisatie.

Cloud

Waarom kiezen voor Telecats?

De voordelen op een rijtje

√
90% van alle vragen kan met behulp van spraakherkenning goed worden geclassificeerd waardoor veel minder gesprekken opnieuw worden doorverbonden.
√
Routeren met spraakherkenning en CTI kan een tijdwinst tot 45 seconden per gesprek opleveren.
√
Innovatieve oplossingen met bewezen ROI
√
Telecats is Marktleider in het toepassen van taal- en spraaktechnologie
√
Oplossingen te implementeren on-site, in de cloud of hybride
Judith
Judith helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X