Hoe automatiseer ik veel voorkomende handelingen bij mijn medewerkers?

1) Ik wil mijn handling time verkorten
2) Ik wil veelvoorkomende handelingen automatiseren
3) Ik wil mijn medewerkers inzetten op de meest waardevolle taak: klantcontact
4) Ik wil automatisch processen kunnen starten

Hoe automatiseer ik veel voorkomende handelingen bij mijn medewerkers?

De oplossing voor Robotics (RPA)

Er zijn in een contact center omgeving veel eenvoudige standaard processen/ handelingen die zich lenen om geautomatiseerd te worden. Een medewerker voegt hier vaak weinig waarde aan toe en is hier onnodig veel tijd mee kwijt. Bovendien zijn het vaak saaie handelingen en verhoogt dit niet de medewerkertevredenheid.

Met Robotic Process Automation (RPA) wordt op basis van een algoritme eenvoudige, repeterende handelingen voor de medewerker uitgevoerd.

Door veelvoorkomende processen te automatiseren, kan je medewerker zich concentreren op de meest belangrijke taak: het naar tevredenheid afhandelen van klantcontact. Ook verbeter je de efficiency en verkort je de handeling time.

Deze geautomatiseerde handelingen zijn niet alleen handig voor je medewerkers. Ook voor een chatbot / virtuele assistent leent RPA zich uitstekend. Denk bijvoorbeeld aan het tijdelijk ophogen van een creditcard limiet.

Cloud

Waarom kiezen voor Robotics?

De voordelen op een rijtje

√
Door standaard handelingen te automatiseren, zet je je medewerkers efficiënter in
√
Verhoog je medewerkertevredenheid doordat de ‘saaie’ standaard klussen geautomatiseerd worden
√
Door Robotics in te zetten verkort je de handling time
√
Gebruik je een chatbot of virtuele assistent? Ook dan is de inzet van RPA onmisbaar om bepaalde handelingen te automatiseren
Joost
Joost helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X