Hoe kan ik mijn klantenservice medewerkers vanuit huis laten werken?

1) Ik wil dat mijn medewerkers overal vandaan kunnen werken
2) Ik wil mijn medewerkers flexibiliteit bieden in de keuze van hun device
3) Ik wil geen technisch gedoe
4) Ik wil maatschappelijk verantwoord ondernemen en daarbij passen minder vaste toestellen
5) Ik wil mijn mensen minder laten reizen
6) Ik wil mijn dienstverlening verbeteren door bijvoorbeeld ruimere openingstijden te kunnen hanteren
7) Ik wil sneller kunnen opschalen door de inzet van flexibele thuiswerkers

 

Hoe kan ik mijn klantenservice medewerkers vanuit huis laten werken?

Oplossing

Als organisatie wil je je klanten optimaal bedienen. Hiervoor is het noodzakelijk dat je flexibel kunt inspelen op de actualiteit en je personele bezetting.

Het realiseren van thuiswerkmogelijkheden vergroot de flexibiliteit doordat mensen niet meer gebonden zijn aan een kantoorlocatie. Het is mogelijk om overal vandaan te werken. Hierdoor kan je sneller medewerkers opschalen en draagt het bij aan een hogere medewerkerstevredenheid en het vinden en behouden van personeel.

Daarnaast zijn minder hoeven reizen én de besparing op vaste toestellen grote voordelen voor het milieu.

Technieken als bijvoorbeeld WebRTC maken het thuiswerken zeer eenvoudig zonder technisch gedoe. Het enige wat je nodig hebt, is een internetaansluiting en een browser.

Cloud

Waarom kiezen voor Thuiswerken?

De voordelen op een rijtje

√
Verzeker jezelf van continuïteit in de dienstverlening
√
Vergroot de medewerkertevredenheid door hen flexibiliteit te bieden
√
Eenvoudig op- en afschalen van medewerkers bij bijvoorbeeld calamiteiten of tijdelijke drukte
√
Verruim de openingstijden door de inzet van medewerkers vanuit huis
√
Spaar het milieu door onnodig reizen en de aanschaf van vaste toestellen
√
Bespaar kosten voor kantoorwerkplekken
Tjerk
Tjerk helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X