Is jouw klantenservice onderscheidend?

Wil je als bedrijf succesvol zijn en blijven dan is het hebben van een onderscheidende klantenservice een voorwaarde. Maar ja… Voor veel bedrijven is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe vind en houd je bijvoorbeeld de juiste gekwalificeerde medewerkers? Hoe help je jouw klanten op het juiste moment en met welke middelen? Welke technologie heb je nodig om klantcontact optimaal in te richten en ook nog eens zo efficiënt mogelijk?

Met onze ervaring van meer dan 30 jaar, weten we dat de branche nooit stil staat. De technologie ontwikkelt zich razendsnel en (persoonlijk) klantcontact is belangrijker dan ooit. Met die technologie kunnen wij je helpen.

Wij zorgen dat klantcontact werkt
Samen vertalen wij jouw uitdagingen in klantcontact naar realiseerbare oplossingen
Interactie

Onze missie

Wij vertalen jouw uitdagingen in klantcontact naar realiseerbare oplossingen en zorgen dat klantcontact werkt. Daarmee helpen we je met het verbeteren van je klant -en medewerker tevredenheid tegen lagere kosten.

logo-KSF-lid

Onze visie

In de digitale wereld van vandaag is persoonlijk klantcontact waardevoller dan ooit. Wij zetten de norm als het gaat om bereikbaarheid en klantgerichtheid in de Benelux markt.

Jouw uitdagingen vertalen we naar schaalbare en flexibele concepten en we bieden succesvolle oplossingen die winstgevend geïmplementeerd worden en beheersbaar zijn.

Luister hier naar de uitzending van New Business Radio waarin Hans Reuver en Kim de Boer onlangs te gast waren.

 

 

Wij zijn dé gesprekspartner die blijft inspireren, verrassen en helpt je doelen te behalen

Wij begrijpen je uitdagingen en helpen je verder

  • We organiseren een Kick Off meeting waarin we het doel, de aanpak en mogelijke deliverables bespreken
  • We plannen een Site survey waarin we meekijken op de werkvloer om ons goed in te leven en te snappen wat je uitdagingen zijn
  • Inspiratiesessies waarin we terugkoppeling geven van de bevindingen
  • Door 100% van de interacties te Analyseren en samen de conclusies te trekken hoe we jullie klantcontact het beste kunnen Optimaliseren
  • Door Interviews met de afdeling ICT, Marketing, Digital, de CEO en de KCC manager maken we een Solution scan en brengen we de volwassenheid en ambities van je klantcontact in beeld
  • Vanuit de Solution Scan stellen we gezamenlijk een projectkalender op en werken we per onderwerp de business case verder uit
1

Wij bieden je de beste dienstverlening

  • Wij werken met strategische en innovatieve partners. Voor jou blijft het overzichtelijk: wij zijn altijd jouw enige aanspreekpunt
  • Al onze klanten zijn ook Referenten. Breng gerust eens een bezoek aan een klant uit jouw branche
  • Ergens nog niet helemaal zeker van? Met een Proof of Concept ervaar je of de gekozen oplossing voor jou werkt
  • Met een Eigen klantteam, waaronder meer een engineer, projectmanager, business consultant en accountmanager in zit, ben je altijd verzekerd van de juiste disciplines om snel geholpen te worden
  • We bieden een mantelovereenkomst, SOW of SLA op maat. Met de 24×7 dienstverlening word je altijd snel geholpen
  • Onze Service level managers komen bij je langs om de tevredenheid van onze dienstverlening te bespreken
  • Met ons ISO27001 certificaat voor informatiebeveiliging ben je ervan verzekerd dat we veilig omgaan met alle klantdata
2

Wij blijven je inspireren

  • Onze Business consultants gaan met je in gesprek en houden je op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen
  • Met onze Kennissessie die we 3x per jaar organiseren maak jij optimaal gebruik van de beschikbare techniek en ben je in één middag weer helemaal bijgepraat
  • We organiseren Ronde Tafel Bijeenkomsten waarin we specifieke onderwerpen uitdiepen en je gegarandeerd de volgende dag met de opgedane inspiratie aan de slag gaat
  • We stellen Onderzoeksresultaten uit de klantcontact branche aan je ter beschikking zoals het Nationaal Benchmark en Trendonderzoek van de Stichting KIRC en het jaarlijkse wereldwijde onderzoek van Verint
3
Cloud