Waardevol telefonisch klantcontact met behulp van spraaktechnologie en AI

Bellen met een klantenservice, dat is in veel gevallen een frustrerende ervaring waar ook nog eens veel waarde vervliegt. Om die reden heeft AssistYou een digitale spraakassistent ontwikkelt. Deze innovatieve oplossing voegt juist waarde toe aan de gehele telefonische klantreis. Omvangrijke keuzemenu’s, lange wachtrijen en foutief doorverbinden behoren hiermee definitief tot het verleden. Met de spraaktechnologie en AI van AssistYou wordt telefonisch klantcontact dan ook écht waardevol.

Een toekomstbestendige telefonische klantreis 

Klanten worden, zonder wachttijd, door de digitale spraakassistent verwelkomd en vervolgens gevraagd om te vertellen waarvoor zij bellen. De assistent begrijpt op basis van hetgeen wordt ingesproken zeer nauwkeurig waar de klant voor belt. Aansluitend vindt de klantverificatie plaats, waarna de klant naar de juiste medewerker wordt gerouteerd. Deze kan hen tenslotte, op basis van de verzamelde informatie, persoonlijk en constructief te woord staan. Digitaal en menselijk contact zijn hiermee in harmonie, ten behoeve van de klant, medewerker én de business.

Over AssistYou

AssistYou ontwikkelt digitale spraakassistenten waarmee zij het telefonische klantcontact van grote organisaties transformeren. Deze oplossingen zorgen voor waardevol telefonisch klantcontact met behulp van spraaktechnologie en AI. De impact? Een onderscheidende klantervaring, optimale support voor de klantexperts en realtime inzichten ter verbetering van de organisatie brede operatie. Wij geloven dat het tijd is voor organisaties om écht naar klanten te gaan luisteren. Want luisteren brengt immers vooruitgang.

Ik wil meer informatie over AssistYou
Cloud

Waarom kiezen voor AssistYou?

De voordelen op een rijtje

√
Direct impact op de klantervaring
√
Direct impact op de medewerkerstevredenheid
√
Direct bruikbare inzichten
√
Kostenbesparing door kortere AHT en first time right routering
√
Eenvoudige integraties
√
Gegarandeerd goed beveiligde data