De partners waar wij mee samenwerken

Alleen ga je sneller, samen kom je verder…

Welke technologie heb je nodig om klantcontact optimaal en efficiënt in te richten? Samen met onze partners helpen wij je met die technologie. Hier zie je de partners met wie we zorgen dat klantcontact werkt:

24sessions

Videobellen voor klantcontact

Maak interactie met je klanten eenvoudig dankzij veilige videogesprekken. 24sessions ontwikkelt beeldbeltechnologie gemaakt voor klantcontact. Hun technologie en services helpen bedrijven om de manier waarop ze klanten verbinden en adviseren opnieuw uit te vinden. Met trots zijn zij door Google, McKinsey en Rocket Internet uitgeroepen tot een van de 10 beste B2B-startups in Europa.

CC4ALL

Werk waar je maar wilt met CC4ALL!


Met CC4ALL is je Contact Center waar je maar wilt!
De telefoon van 9 tot 5 opnemen is niet meer genoeg. Je moet op elk moment van de dag reageren op de kanalen van je klanten.
Voeg CC4ALL toe aan Microsoft Teams, Microsoft Dynamics of Microsoft Skype for Business en je bent klaar voor de toekomst.

Genesys Maak de klant koning!

Hoe verbindt je de klantmomenten op alle kanalen? Genesys® verzorgt jaarlijks meer dan 70 miljard opmerkelijke klantervaringen voor organisaties in meer dan 100 landen. Dankzij de kracht van de cloud en AI verbindt onze technologie elk klantmoment via alle marketing-, sales- en servicekanalen en wordt tegelijkertijd de ervaring van medewerkers verbeterd. Genesys is de pionier in Experiences as a Service℠, waarmee organisaties van elke grootte echte personalisatie op schaal kunnen bieden, klanten met empathie kunnen benaderen en het vertrouwen en de loyaliteit van klanten kunnen vergroten.

Harbers-ICT ICT bedrijf uit de Achterhoek
Harbers ICT is de betrouwbare ICT partner uit de Achterhoek organisaties die willen groeien. De IT-specialisten denken strategisch met je mee zodat je  ICT-omgeving continu kan verbeteren. Zij leveren alle bekende werkplek- en cloudoplossingen in de markt, volledig met beheer, onderhoud en support.
KCM Jouw partner bij klant- en medewerkerstevredenheid

Bij KCM helpen ze jou niet alleen op weg naar betere klant- en medewerkerstevredenheid, maar ook naar de inzichten die je anders nog wel eens over het hoofd zou kunnen zien.

Verint Monet De slimme manier om je klantervaring te verbeteren

Cloud Workforce Optimization voor contact centers en helpdesks.
Verint Monet is betaalbare cloudgebaseerde software voor personeelsbeheer die callcenters helpt klantenservice van wereldklasse te leveren.

Speakup Pioniers in verbinden

Een technische club met VoIP-telefonie experts, die nadenkt over jouw bereikbaarheid. Speakup verbindt mensen met technologie zodat zij de vrijheid hebben om te kiezen, waar, wanneer en hoe ze veilig communiceren met elkaar en de wereld om zich heen.

Telecats Spraaktechnologie. Vanzelfsprekend in klantcontact

Bij Telecats werken ze dagelijks aan innovatieve klantcontact oplossingen met spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie.

Telecats faciliteert het contactcenter door de klant te identificeren, de klantvraag te classificeren en te routeren.
Ze assisteren de klant door slim te routeren naar de meest geschikte medewerker of selfservice aan te bieden.
En ze ondersteunen medewerkers door alle relevante informatie aan te leveren en antwoord-suggesties te tonen.

TKC-digital

Dé experts in kennismanagement – TKC digital

Zij creëren waarde voor klanten in hun (digital) service journey. Dit betekent jou helpen om in één keer de klantvraag goed te beantwoorden in alle contactkanalen die de klant kiest.

TKC digital: dé nummer 1 in digital service.

Tracebuzz Creating customer happiness

Tracebuzz is dé klantcontactoplossing voor social media en messaging en biedt de meest innovatieve en gebruiksvriendelijke oplossingen voor alle social media activiteiten, zoals realtime monitoring, webcare en content management. De klanten van Tracebuzz bestaan voornamelijk uit middelgrote tot grote (inter-)nationale organisaties. Zij kiezen voor Tracebuzz vanwege het gebruiksgemak en de brede toepasbaarheid voor de gehele organisatie.

Verint

Verint – The customer engagement company


Verint
helpt organisaties de manier waarop zij met klanten communiceren te vereenvoudigen en moderniseren via hun contactcenter, vestigingen, backoffice en marketingafdelingen. 

Xdroid

Xdroid – Spraak- en tekstanalyse door Artificial Intelligence


Xdroid
maakt digitale transformatie in contact centers mogelijk via spraak- en tekstoplossingen op basis van artificial intelligence en machine learning.

Door 100% van de klantinteracties te verwerken, bieden ze automatisch objectieve, consistente en waardevolle inzichten en informatie over elk gesprek.

De innovatieve en concurrerende oplossingen helpen contact centra de klantreis te begrijpen en brengen ze dichter bij een 360 graden klantbeeld.

Texas Digital Digital signage oplossingen

Stel je voor hoeveel beter contact centers zullen presteren als ze altijd toegang hebben tot de meest relevante en up-to-date informatie. Met de narrowcasting oplossingen van Texas Digital beschikken je medewerkers op het juiste moment over de juiste informatie.

Arjan
Arjan helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X