Ik wil...

1) Meerdere campagnes tegelijkertijd kunnen uitvoeren
2) Een outbound gesprek kunnen opzetten zonder medewerker en indien gewenst doorverbinden naar een collega
3) De resultaten van mijn outbound campagne vast kunnen leggen
4) Een script kunnen maken per campagne die mijn medewerkers moeten doorlopen

Ik wil...

Oplossing

Genesys biedt verschillende oplossingen voor campagnematig uitbellen. Dat kan op basis van predictive-, power-, preview- en zelfs agentless dialing. Daarnaast bieden we oplossingen voor Call-me-now en Call-me-later, waarbij de klant zijn gegevens achterlaat en door een medewerker wordt teruggebeld.

Cloud

Waarom kiezen voor Outbound campagnes?

De voordelen op een rijtje

√
Efficiënt uitvoeren van 1 of meerdere uitbel campagnes
√
Een outbound gesprek wordt op basis van een script op dezelfde wijze uitgevoerd
√
Laagdrempelig kunnen aanbieden van een call-me-now of call-me-later functie op de website
√
Agentless dialing om geautomatiseerd gesprekken op te zetten, bijvoorbeeld voor betaalregelingen. En indien de klant dat accepteert, automatisch doorverbonden worden met een medewerker
√
Automatisch gesprekken opzetten en bij contact een medewerker toewijzen leidt tot een meer efficiëntie
Joost
Joost helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X