Hoe kan ik meerdere contactkanalen gebruiken?

1) Ik wil 1 platform voor het afhandelen van al mijn contactkanalen
2) Ik wil snel een nieuw contactkanaal kunnen toevoegen, zoals WhatsApp
3) Ik wil inzicht en eenduidige rapportage over alle klantcontacten en de prestaties van mijn medewerkers
4) Mijn klanten wil ik verleiden het best beschikbare kanaal te laten kiezen door inzicht te geven in de actuele status per contactkanaal
5) Om een volledig beeld te hebben mijn klanten, wil ik kunnen koppelen met bestaande systemen

 

Hoe kan ik meerdere contactkanalen gebruiken?

De oplossing voor omnichannel klantcontact

Wij bieden diverse oplossingen, zoals Genesys Cloud, Genesys PureConnect en ContactCenter4All waarmee je omnichannel klantcontact afhandelt. Zowel voor de traditionele kanalen zoals telefonie, mail, als de digitale kanalen zoals (proactieve) chat, social media en instant messaging.

Je medewerkers werken zo vanuit één platform en krijgen automatisch op het juiste moment het juiste contact aangeboden. De organisatie krijgt een klantinzicht, ook wel 360 graden klantbeeld genoemd en eenduidige rapportage over alle klantcontacten, ongeacht welk kanaal de klanten gebruiken.

Cloud

Waarom kiezen voor omnichannel klantcontact?

De voordelen op een rijtje

√
Eén geïntegreerde oplossing voor al je contactkanalen
√
Je kunt makkelijk en snel van kanaal naar kanaal wisselen waarbij je klantinformatie altijd inzichtelijk is
√
Grip op het verdelen en toewijzen van interacties aan je medewerkers doordat je maar met 1 platform werkt
√
Consistente rapportages over alle contactkanalen
√
Inzicht op klantniveau over alle klantcontacten
√
Eenvoudig transparantie over wachttijden bieden, waardoor kanaalverleiding mogelijk is
√
Uitstekend te integreren met softwarepakketten, zoals Salesforce, Zendesk, Microsoft Dynamics en Oracle Service Cloud waarmee je een 360 graden klantbeeld krijgt
Arjan
Arjan helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X