Een flexibele, alles-in-één CX-applicatie die aan al je behoeften voldoet

Het contact center is de spil van het bedrijf; het is dé afdeling voor marketing, verkoop en dienstverlening. Als bedrijf is het belangrijk inzicht te hebben in wat er gebeurt in het contact center om daarop te kunnen sturen en plannen. Het laatste waar je op zit te wachten is een onzekere situatie of de communicatieplatformen nog wel voldoende innovatief zijn om je klanten vandaag en in de toekomst goed van dienst te kunnen zijn. Verouderde systemen zijn vaak log en traag, om nog maar te zwijgen over het enorme aantal systemen dat gebruikt wordt door medewerkers.

De ideale situatie? Eén innovatief communicatie platform waarop alle klantinteracties binnenkomen die vervolgens door de meest geschikte medewerker worden afgehandeld.

PureConnect van Genesys is een intelligent interactie afhandelsysteem. Het is zeer geschikt voor kantoor en mobiele gebruikers en werknemers of afdelingen die geavanceerde klantcontact functionaliteiten nodig hebben. Deze oplossing sluit dan ook naadloos aan bij jouw eisen en wensen.

Een flexibele, alles-in-één CX-applicatie die aan al je behoeften voldoet

Over PureConnect

Het PureConnect platform van Genesys kan alle interacties afhandelen van telefoongesprekken, faxen, e-mail en voicemail berichten tot internet, web chats, web callback-verzoeken en Voice over IP gesprekken. Anders dan traditionele oplossingen, gebaseerd op computer telefonie integratie, is het PureConnect platform een open architectuur dat de noodzaak voor integratie bijna wegneemt.

Ik wil meer informatie over PureConnect
Cloud

Waarom kiezen voor PureConnect?

De voordelen op een rijtje

√
PureConnect is eenvoudig aanpasbaar, voor alle soorten gebruikers en een flexibele dienstverlening
√
De All-in-One software-architectuur, gebaseerd op Windows, zorgt voor eenvoudig beheer
√
PureConnect is gebaseerd op standaarden, voor flexibiliteit, lagere kosten en betere beveiliging
√
De oplossing is schaalbaar, voor organisaties in alle maten met één of meerdere vestigingen
√
Een totaaloplossing voor de gehele organisatie en gemakkelijk uit te breiden
√
PureConnect is modulair op te bouwen; voeg functionaliteiten pas toe wanneer je ze nodig hebt
√
Door middel van software-updates en upgrades beschik je altijd over een up-to-date telecomoplossing
Tjerk
Tjerk helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X