Ik wil...

1) Een omnichannel platform voor het routeren van klant interacties
2) Naast contacten ook taken kunnen routeren aan medewerkers
3) Een omgeving die mij helpt cherry picking te voorkomen
4) Dat mijn beste medewerkers de belangrijkste interacties krijgen
5) Mijn klanten inzicht geven in de actuele status per contactkanaal, zodat ik de klant kan verleiden het best beschikbare kanaal te laten kiezen

Ik wil...

Oplossing

In samenwerking met Genesys beschikken we over een tweetal krachtige routeringsengines: PureCloud en PureConnect. Deze oplossingen zijn in staat om het maximale uit medewerkers te halen door omnichannel contacten en taken intelligent te routeren. Er zijn diverse manieren van routeren mogelijk:

√ Skilled based routing  √ Profile based routing
√ Predictive routing       √ Blenden kanalen
√ Bull’s eye routing        √ Last agent routing

Cloud

Waarom kiezen voor Intelligent routeren?

De voordelen op een rijtje

√
Efficiënt routeren levert een significante besparing op
√
Medewerkers krijgen interacties toegewezen in plaats van 'cherry picking'
√
Het aanbod van interacties bepaalt wat een medewerker gaat doen (blenden)
Judith
Judith helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X