Experience as a Service... Voor echte personalisatie

GoldPartner-Logo-Genesysdemo-tourFrontline-Solutions-webinar-cloudmigratie

Genesys Cloud maakt het beheren van klantrelaties gemakkelijk. Contact met klanten, het beheren van taken en het zien van trends, allemaal vanuit één simpel platform. En met realtime inzicht kun je snel beslissingen nemen met de focus op je klanten.

 

Lees hier hoe telefoonaanname.nl de voordelen van Genesys Cloud ervaart

 

 

Experience as a Service... Voor echte personalisatie

Over Genesys Cloud

lees-de-brochure

De wereld van vandaag is “altijd-aan”, altijd verbonden. Klanten hebben hogere verwachtingen en meer invloed dan ooit tevoren. Ze gebruiken smartphones en andere apparaten wanneer ze communiceren en verwachten van jouw organisatie dat die keuzes worden ondersteund.

Met het juiste klantcontact platform ben je altijd voorbereid op de veranderende verwachtingen van je klanten. Je zoekt een eenvoudig, krachtig en flexibel platform, zodat je je tijd kunt besteden aan klanten in plaats van aan de software.

Genesys Cloud, voorheen Genesys PureCloud, is de alles-in-een-oplossing voor je contactcenter in de cloud. Je biedt je klanten ongeëvenaarde betrouwbaarheid en een consistente ervaring over alle contactkanalen heen.


Genesys Cloud:

Alles op één plek
Productieve agenten dankzij een 360 graden klantbeeld
Razendsnelle implementatie
Binnen no-time is je omgeving gereed voor gebruik en met de gebruiksvriendelijke interface snel ingericht voor jouw organisatie
Bewezen beschikbaarheid
Geconfigureerd met redundantie voor ultieme betrouwbaarheid

 

Alles weten over de innovaties van Genesys Artificial Intelligence?

genesys ai

Je medewerkers trainen in een nieuwe applicatie kost vaak veel tijd. Wil jij tot wel 30% trainingskosten besparen?

lees-meer-training

Ben je benieuwd wat er nog meer allemaal mogelijk is met Genesys Cloud? Bekijk dan onderstaande use-cases:

 

 

Ik wil Genesys Cloud in mijn contact center
Cloud

Waarom kiezen voor Genesys Cloud?

De voordelen op een rijtje

√
Omnichannel - Klanten bepalen waar en wanneer zij contact met je organisatie opnemen. Koppel telefoon, e-mail, chats en sociale media eenvoudig aan elkaar met een gebruiksvriendelijke tool. Het besturen van de ultieme omnichannel klantervaring noemen we dat
√
Geen technisch gedoe - Gebruik je browser als telefoon, sluit de headset aan en je kunt aan de slag. Zo simpel is het
√
Continious Delivery - Een eenvoudige oplossing voor bedrijven die niet over de IT-expertise en de middelen beschikken om complexe customer service technologie up-to-date te houden
√
Eenvoudig - Met Genesys Cloud beheer je eenvoudig je belcampagnes
√
Inzicht - Fantastische klantenservice werkt niet zonder context. Met realtime en historische gegevens krijg je inzicht in de dynamische contact center performance analyses
√
Slimme routering - Je klant kan contact opnemen met het kanaal van zijn keuze en het systeem herkent je klant en routeert deze naar de best geschikte medewerker; de klanttevredenheid steigt
√
Kwaliteitsbewaking - Bewaak de kwaliteit van je interacties en de vaardigheden van je medewerkers
Niels
Niels helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X