Ontdek de kracht van Genesys Cloud CX & Frontline Solutions!

 

GoldPartner-Logo-GenesysWil je als bedrijf succesvol zijn en blijven, dan is het hebben van een onderscheidende klantenservice van essentieel belang. Bij Frontline Solutions, jouw leverancier van Genesys Cloud CX, begrijpen we dit als geen ander. We zijn jouw betrouwbare system integrator die ervoor zorgt dat jouw klantcontact vlekkeloos verloopt. Met behulp van de nieuwste technologieën zorgen wij ervoor dat jouw klanten op het juiste moment en via de juiste kanalen worden geholpen. Of het nu gaat om telefonisch contact, e-mail, chat, of sociale media, Frontline Solutions biedt een geïntegreerde oplossing die naadloos aansluit bij jouw bedrijfsbehoeften.

Genesys Cloud CX stelt jou in staat om klantcontact optimaal in te richten en tegelijkertijd efficiëntie te maximaliseren. Met de flexibiliteit en schaalbaarheid van Genesys Cloud CX kun je jouw klantenservice aanpassen aan de groeiende eisen van jouw bedrijf. Bovendien profiteer je van geavanceerde rapportagemogelijkheden en realtime inzichten om jouw prestaties te meten en continu te verbeteren.

Frontline Solutions staat voor je klaar om jouw klantenservice naar een hoger niveau te tillen. Ontdek de kracht van Genesys Cloud CX en laat ons je helpen bij het leveren van uitzonderlijke klantervaringen. Neem vandaag nog contact met ons op en samen creëren we een klantenservice die jullie bedrijf onderscheidt van de concurrentie!

demo-tour

 

Lees hier hoe telefoonaanname.nl de voordelen van Genesys Cloud ervaart

Ontdek de kracht van Genesys Cloud CX & Frontline Solutions!

Over Genesys Cloud

lees-de-brochure

De wereld van vandaag is “altijd-aan”, altijd verbonden. Klanten hebben hogere verwachtingen en meer invloed dan ooit tevoren. Ze gebruiken smartphones en andere apparaten wanneer ze communiceren en verwachten van jouw organisatie dat die keuzes worden ondersteund.

Met het juiste klantcontact platform ben je altijd voorbereid op de veranderende verwachtingen van je klanten. Je zoekt een eenvoudig, krachtig en flexibel platform, zodat je je tijd kunt besteden aan klanten in plaats van aan de software.

Genesys Cloud, voorheen Genesys PureCloud, is de alles-in-een-oplossing voor je contactcenter in de cloud. Je biedt je klanten ongeëvenaarde betrouwbaarheid en een consistente ervaring over alle contactkanalen heen.


Genesys Cloud:

Alles op één plek
Productieve agenten dankzij een 360 graden klantbeeld
Razendsnelle implementatie
Binnen no-time is je omgeving gereed voor gebruik en met de gebruiksvriendelijke interface snel ingericht voor jouw organisatie
Bewezen beschikbaarheid
Geconfigureerd met redundantie voor ultieme betrouwbaarheid

 

Alles weten over de innovaties van Genesys Artificial Intelligence?

genesys ai

Cloud

Waarom kiezen voor Genesys Cloud?

De voordelen op een rijtje

√
Omnichannel - Klanten bepalen waar en wanneer zij contact met je organisatie opnemen. Koppel telefoon, e-mail, chats en sociale media eenvoudig aan elkaar met een gebruiksvriendelijke tool. Het besturen van de ultieme omnichannel klantervaring noemen we dat
√
Geen technisch gedoe - Gebruik je browser als telefoon, sluit de headset aan en je kunt aan de slag. Zo simpel is het
√
Continious Delivery - Een eenvoudige oplossing voor bedrijven die niet over de IT-expertise en de middelen beschikken om complexe customer service technologie up-to-date te houden
√
Eenvoudig - Met Genesys Cloud beheer je eenvoudig je belcampagnes
√
Inzicht - Fantastische klantenservice werkt niet zonder context. Met realtime en historische gegevens krijg je inzicht in de dynamische contact center performance analyses
√
Slimme routering - Je klant kan contact opnemen met het kanaal van zijn keuze en het systeem herkent je klant en routeert deze naar de best geschikte medewerker; de klanttevredenheid steigt
√
Kwaliteitsbewaking - Bewaak de kwaliteit van je interacties en de vaardigheden van je medewerkers