Experience as a Service... Voor echte personalisatie

Genesys Cloud maakt het beheren van klantrelaties gemakkelijk. Contact met klanten, het beheren van taken en het zien van trends, allemaal vanuit één simpel platform. En met realtime inzicht kun je snel beslissingen nemen met de focus op je klanten. ONTDEK HIER HOE GENESYS CLOUD WERKT

Experience as a Service... Voor echte personalisatie

Over Genesys Cloud

De wereld van vandaag is “altijd-aan”, altijd verbonden. Klanten hebben hogere verwachtingen en meer invloed dan ooit tevoren. Ze gebruiken smartphones en andere apparaten wanneer ze communiceren en verwachten van jouw organisatie dat die keuzes worden ondersteund.

Met het juiste klantcontact platform ben je altijd voorbereid op de veranderende verwachtingen van je klanten. Je zoekt een eenvoudig, krachtig en flexibel platform, zodat je je tijd kunt besteden aan klanten in plaats van aan de software.

Ik wil meer informatie over Genesys Cloud
Cloud

Waarom kiezen voor Genesys Cloud?

De voordelen op een rijtje

√
Klanten bepalen waar en wanneer zij contact met je organisatie opnemen en je wordt in staat gesteld om altijd de dialoog aan te gaan. Het besturen van de ultieme omnichannel klantervaring noemen we dat.
√
Genesys Cloud biedt een eenvoudige oplossing voor bedrijven die niet over de IT-expertise en de middelen beschikken om complexe customer service technologie up-to-date te houden.
√
Fantastische klantenservice werkt niet zonder context. Genesys Cloud biedt daarom realtime en historische gegevens met interactieve en dynamische contact center performance analyses.
Joost
Joost helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X