Engage met je klanten en medewerkers

Verint biedt diverse business intelligence, kennis management, back-office en customer engagement oplossingen. Customer engagement management wordt ingezet om klantinteracties te voorkomen, registeren en af te handelen. Bovendien krijg je dankzij de Verint business intelligence software beter inzicht in de prestaties van medewerkers en ben je in staat door forecasting en planning een passend werkrooster samen te stellen.

Engage met je klanten en medewerkers

Over Verint

Toonaangevende merken vertrouwen op Verint Cloud om met klanten te engagen met meer dan 3 miljard klantinteracties per jaar. Het resultaat? Geweldige klantervaringen. Verbeter loyaliteit, verbeter bedrijfsprestaties en laat uw organisatie met kop en schouders boven de concurrentie uitsteken. De toekomst van customer engagement is hier.

Cloud

Waarom kiezen voor Verint?

De voordelen op een rijtje

√
Omdat de Verint oplossingen open, eenvoudig te implementeren en makkelijk te gebruiken zijn, kunnen we de complexiteit van je operatie reduceren. Je kunt je gehele customer experience ecosysteem aansluiten en integreren.
√
Het is tijd om te moderniseren zodat je klaar bent voor de toekomst. Een soepele overgang naar de cloud? Wij erkennen dat je eerdere investeringen hebt gedaan, op locatie, hybride of in de cloud. Onze aanpak met een open platform ondersteunt je moderniseringstraject en laat je evolueren in een tempo dat bij jou past.
√
Onze automatisering en artificial intelligence (AI) kunnen je helpen de kosten en fouten die voorkomen bij handmatig werk te verminderen en de customer experience te verbeteren zodat deze sneller, persoonlijker en plezieriger wordt