Waardevolle inzichten in klant- en medewerkerbeleving

Onderzoek kent vele vormen en doelen. Wat je ook wilt onderzoeken, KCM Survey is de oplossing. Samen concretiseren we de doelstelling van een onderzoek. Wordt het onderzoek gericht op informatie om de tevredenheid van klanten te verhogen? Of is de doelstelling om de interne organisatie meer bewust te maken van klantgericht werken? Wil je feedback op voorgenomen beleid of medewerkers op individueel niveau beter kunnen coachen?

Via de software krijg je realtime inzicht in de antwoorden van een uitgestuurde vragenlijst en heb je direct aanvullende analyses en modules ter beschikking. Of het nu in beeld brengen is van de trend op vraagniveau of de mogelijkheid tot het coachen van medewerkers. Het wordt allemaal realtime mogelijk.

Waardevolle inzichten in klant- en medewerkerbeleving

Over KCM Survey

Het dashboard om continu klant-, proces- en medewerkerstevredenheid te meten.

 

Via je persoonlijke dashboard ziet je realtime tevredenheids- of kwaliteitcijfer en kun je gegevens tot op regio, afdeling of medewerker terugzien en bij afwijkingen eenvoudig bijsturen. Het bieden van actuele, relevante en à la minute geanalyseerde resultaten is dan ook een belangrijke waarde.

Ik wil inzicht in klant- en medewerkerbeleving
Cloud

Waarom kiezen voor KCM?

De voordelen op een rijtje

√
Realtime analyses, per onderzoek of over processen heen, leiden direct tot het beter begrijpen van je klanten met hun wensen en verlangens
√
Via je eigen gepersonaliseerde dashboard heb je vanaf iedere locatie direct toegang tot de onderzoeken
√
Alle mogelijke vraagtypen die je nodig hebt zijn in de KCM aanwezig. Dynamisch en op vraagniveau rapporteerbaar.
√
Je eigen dashboard benader je beveiligd in de Cloud, dus altijd en overal de beschikking over je data en resultaten
√
De KCM heeft een open source koppelvlak waardoor eenvoudig met systemen kan worden gekoppeld
√
Het biedt feedbackmogelijkheden over alle communicatiekanalen zoals telefonie, e-mail, website en social media