Frontline Solutions viert 35-jarig jubileum en versterkt positie als grootste Genesys-partner in Nederland
20 augustus 2025 | Frontline Solutions
Vianen, 20 augustus 2025 – Frontline Solutions viert vandaag haar 35-jarig bestaan. Wat in 1990 begon als pionier in klantcontacttechnologie, is inmiddels uitgegroeid tot de grootste Genesys-partner in Nederland. Een mijlpaal die dit jaar extra glans kreeg door de erkenning als Genesys Partner of the Year.
Groei door focus op klantcontact
Sinds de oprichting heeft Frontline Solutions één missie: organisaties helpen hun klantcontact te verbeteren met de beste technologie. In de afgelopen 35 jaar zijn we uitgegroeid tot een vertrouwde partner voor organisaties in uiteenlopende sectoren, van overheid en zorg tot retail en financiële dienstverlening.
“Onze kracht ligt in het combineren van diepgaande Genesys-expertise met een oprechte focus op klantbeleving,” aldus directeur Hans Reuver. “Dat we nu 35 jaar bestaan en door Genesys zijn erkend als Partner of the Year, zien we als een bevestiging van de waarde die we samen met onze klanten creëren.”
Vooruitkijken: AI en innovatie
Met Genesys Cloud CX als basis helpt Frontline Solutions organisaties klaar te zijn voor de toekomst. Nieuwe technologieën zoals AI spelen daarin een steeds grotere rol.
“De komende jaren blijven we investeren in innovatie en kennisdeling,” vervolgt Reuver. “Zo zorgen we dat onze klanten ook in een snel veranderende wereld het verschil kunnen maken in klantcontact.”
Samen vieren
Het jubileumjaar staat in het teken van vieren én vooruitkijken. Naast activiteiten voor klanten en partners staat vandaag, 20 augustus 2025 (de dag van de oprichting in 1990), in het teken van ons eigen team. Op kantoor wordt het jubileum gevierd met een feestelijke lunch, waarbij het pand in een feestelijk jasje werd gestoken. Zo onderstreept Frontline Solutions dat succes al 35 jaar niet alleen draait om technologie en partnerships, maar vooral ook om de mensen die dit elke dag mogelijk maken.
Over Frontline Solutions
Frontline Solutions is al 35 jaar toonaangevend leverancier van technologie voor klantcontact. Als grootste Genesys-partner in Nederland ondersteunt Frontline Solutions organisaties bij de implementatie en het optimaliseren van Genesys Cloud CX. Met een sterke focus op innovatie en klantbeleving helpt Frontline Solutions organisaties hun klantcontact naar een hoger niveau te tillen.