Telecats
Spraaktechnologie vanzelfsprekend in klantcontact
Spraakherkenning geeft klanten de mogelijkheid om in eigen woorden een vraag te stellen. 90% van alle vragen kan met behulp van spraakherkenning goed worden geclassificeerd waardoor veel minder gesprekken opnieuw worden doorverbonden. Dit heeft een positieve invloed op klant- en werknemerstevredenheid. Routeren met spraakherkenning kan een tijdwinst van 20 tot 45 seconden per gesprek opleveren en het aantal doorrouteringen met 20 tot 50% verminderen.
Met de klantcontact oplossingen van Telecats is je organisatie optimaal bereikbaar, worden klanten geïdentificeerd en vragen geclassificeerd met behulp van spraakherkenning. Gesprekken worden afgehandeld via selfservice of gerouteerd naar de juiste medewerker die meteen ziet of de klant al eerder contact heeft gehad en waarover.
Over Telecats
Al meer dan 25 jaar staat Telecats voor de ontwikkeling van innovatieve oplossingen in klantcontact.
Met onze spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie routeren we klantcontact met spraakherkenning naar de best mogelijke oplossing; een medewerker of selfservice met onze voicebot. We optimaliseren de klantreis en brengen inzicht in het klantcontact.
Telecats is onderdeel van Concentrix Catalyst, het experience design en engineering team van Concentrix + Webhelp. Samen met onze klanten leveren we een klantenservice met de beste mogelijke mix van mens en technologie.