Redefining Customer Happiness

 

 

De samenwerking en integratie met Genesys Cloud 

Parley is dé specialist in alle moderne non-voice kanalen waar jouw klanten zich bevinden. Sinds 2016 werken we nauw samen met Parley om klanten te ontzorgen op het klantcontact center. Parley biedt een grote verscheidenheid aan integratiemogelijkheden, zoals een integratie in Genesys Cloud. Met deze samenwerking maken we het via geïntegreerde oplossingen mogelijk nieuwe kanalen volledig te integreren in je contact center

Wij streven ernaar met ons portfolio de gehele klantreis voor onze klanten met behulp van technologie te ondersteunen. Deze samenwerking met Parley is daar een belangrijk onderdeel van.

Redefining Customer Happiness

Over Parley

Parley Inbox
Met de Unified Inbox van Parley communiceert jouw KCC medewerker via alle moderne klantcontact kanalen; Social Media, WhatsApp, Chat en Messaging (web en app). Als KCC manager heb je voordeel van de vele mogelijkheden binnen Parley Inbox. Zoals routering, trafficking, snoozen, service levels en een realtime dashboard met uitgebreide management informatie en analyses. Doordat Parley specialist is in moderne non-voice klantcontact, realiseer jij met de gebruiksvriendelijke Unified Inbox van Parley, een hogere medewerkerstevredenheid en maximale (kosten)efficiëntie. Wat resulteert in een lagere AHT, hogere NPS en hogere first time fix.

Parley Messaging
Parley Messaging is met haar features een innovatieve en unieke chat applicatie, speciaal ontwikkeld voor KCC’s, voor de meest efficiënte communicatie met jouw klanten. Dankzij push notificatie worden klanten direct op de hoogte gesteld van nieuwe berichten, terwijl een overzichtelijke gesprekshistorie altijd beschikbaar is ‘over’ meerdere devices, zowel voor de klant als de KCC medewerker. Door Parley Messaging ‘achter de inlog’ te gebruiken (in een ‘Mijn omgeving’, in een app of ‘achter’ DigiD/ iDIN), vindt persoonsverificatie automatisch plaats.

Ik wil meer informatie over Parley
Cloud

Waarom kiezen voor Parley?

De voordelen op een rijtje

√
Parley is eenvoudig aanpasbaar, voor alle soorten gebruikers en heeft een flexibele dienstverlening
√
Fris, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk
√
Door een koppeling met je CRM-systeem vorm je eenvoudig een 360 graden klantbeeld over jouw klant
√
Met de ISO® 27001:2013, 9001:2015 en NEN 7510:2017 certificeringen, werkt Parley elke dag aan de veiligheid van de software
√
Parley integreert met verschillende soorten systemen. Of dit een zelfgebouwd systeem is of een all-in-one pakket