Spraakherkenning
Hoe vraag ik eenvoudig aan mijn klanten waar ze voor bellen?
1) Ik wil dat mijn klanten kunnen inspreken waarvoor ze bellen, zonder dat er een keuzemenu nodig is
2) Ik wil mijn klanten in meerdere talen hun belreden kunnen uitvragen
3) Ik wil graag mijn klanten selfservice aanbieden door gebruik te maken van spraakherkenning
4) Ik wil graag eenvoudige klantherkenning door hen bijvoorbeeld het postcode en huisnummer te laten inspreken
5) Ik wil mijn klant identificeren op basis van zijn of haar stem
De oplossing voor Spraakherkenning
Wij zetten spraaktechnologie in om het contact met klanten zo makkelijk mogelijk te maken. Zonder ingewikkelde of irritante keuzemenu’s kan de klant inspreken waar hij voor belt of zichzelf identificeren door bijvoorbeeld zijn postcode of huisnummer in te spreken.
Op basis van de ingesproken antwoorden komt de klant in contact met de best beschikbare medewerker. Ook kan spraakherkenning toegepast worden voor selfservice doeleinden, waarbij iemand bijvoorbeeld eenvoudig de status van zijn bezorging kan aanvragen.
Uiteraard kan spraakherkenning in meerdere talen worden toegepast.