Let’s connect tijdens het Customer First Congres
Service in a digital world | 12 november
Let’s Connect!
Juist nu is verbinding overal én onmisbaar. Je kunt dit letterlijk opvatten door dingen aan elkaar te lijmen, hechten of koppelen, maar ook figuurlijk in de vorm van bruggen slaan, het voeren van een telefoongesprek of het aangaan van een relatie. Echt en oprecht contact maken dus. Ook dat kan gelukkig op meerdere manieren. Door je klanten een experience te bieden, middels goede klantenservice, met ondersteuning van technologie (AI) of op een dieper niveau via breinstimuli bijvoorbeeld. Ga coronaproof de connectie aan. Juist nu. Samen met verschillende experts hebben we een prachtige (service)route uitgestippeld, waar CustomerFirst je fysiek op anderhalve meter doorheen loodst.
Ga mee op reis tijdens de 2e editie van het CustomerFirst Congres op 12 november 2020
Locatie: NBC Nieuwegein
Voor wie is dit congres bedoeld?
VP Customer Service – Customer Engagement Manager – Chief Digital Officer – Customer Success Manager – Social Service Officer – Customer Contact Manager – Directeur Tevreden Klanten – Chief Customer Officer – Manager Klantinteractie – Voice of the Customer – Contact Center Manager – Chief Client Satisfaction Officer – Traffic Manager – Chief Experience Officer – Directeur Klant & Kwaliteitsmanagement – Channel Manager Customer Care – Manager KCC – WFM Manager – Customer Journey Manager – Senior Marketing Professional