29
okt

Kennissessie Speech Analytics

Volop inspiratie en innovatie | 29 oktober

Deze Kennissessie kom je alles te weten over Speech Analytics. Het is dé oplossing die al je gesprekken automatisch analyseert en beoordeelt. Zo krijg je inzicht en grip op de kwaliteit van je contact center.

Er zijn veel redenen waarom je Speech Analytics wilt inzetten. Denk bijvoorbeeld aan:

  • begroeten je medewerkers op de juiste manier je klant en sluiten ze het gesprek op de afgesproken manier af? (compliance)
  • de reden achterhalen van stiltetijd
  • wat zijn de redenen van herhaalverkeer?
  • wat is de exacte reden waarom mijn klanten contact opnemen?
  • achterhaal de coachingsbehoefte van je medewerkers
  • door inhoudelijke gespreksanalyse monitor je gericht het effect van je marketingcampagnes

We ontmoeten je graag op ons webinar.

Ik neem graag deel aan de Kennissessie

* indicates required
Judith
Judith helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X