17
nov

KSF Jaarcongres

Het jaarlijkse online en offline klantcontact event | 17 november

De KSF, haar leden en een brede achterban dachten in 2020 uitgebreid na en spraken over de waarde van klantcontact. Daaruit zijn de 7 servicebeloften ontstaan die voor alle KSF-leden gelden.

Alles draait om het realiseren van hoogwaardig klantcontact met toegevoegde waarde voor klant, organisatie en medewerker.

Tijdens het KSF Jaarcongres 2022 zetten we samen met de sprekers en het publiek de servicebeloften 1, 2, en 4 centraal. Voor, door en met de sector!

Tom Jessen

Dagvoorzitter Tom Jessen

Tom Jessen, presentator RTL en BNR Nieuwsradio, is vanaf het eerste telefoontje betrokken bij het programma en heeft zich verdiept in de wereld van klantcontact. Met zijn brede kennis, scherpte en humor maakt hij het KSF Jaarcongres 2022 tot een verrassend, interactief feest!

 

De inspirerende sprekers zijn:

 

Ronald Nieuwenhuis | Manager Inclusiviteit & Sociaal Ondernemen
Met inclusie en diversiteit kansen in de arbeidsmarkt verzilverenServicebelofte 1: Wij gaan respectvol en zorgzaam om met klanten of burgers, in het contact, wij bieden hen gemak in service en zorgen voor goede bereikbaarheid van de organisatie.
Ronald Nieuwenhuis
 
Sonja Stalfoort | Auteur van het boek “De klant-energieke organisatie” en kerndocent bij Beeckestijn Business School.

Klantfeedback is dé brandstof van iedere organisatie

Servicebelofte 2: Wij nemen feedback die via klantenservice de organisatie inkomt serieus en zorgen voor verbetering.

Sonja Stalfoort
 
Wij gaan respectvol om met onze medewerkers, zorgen voor goede arbeidsvoorwaarden, goede arbeidsomstandigheden en ontwikkelingsmogelijkheden (de 4e servicebelofte). Deze belofte wordt ingekleurd en tastbaar gemaakt tijdens een paneldiscussie samen met het publiek en vier inspirerende panelleden.
Deliane Schimmel
Hoofd Advies & Service Florius en Moneyou én winnares Manager of the Year 2022.
Jan van der Weijden
Jan van der Weijden

Oprichter van Stichting ITO, partner bij Cvision en mede grondlegger van de 7 service beloftes.

Eveline Erkelens
Eveline Erkelens
Agile Transformatie Coach en eigenaar Bright6
HR-klantencontact-verbeteren
Verrassing!
klantcontact-event-locatie-1

Hilversum
Gooiland Hotel
Emmastraat 2
1211 NG, Hilversum

Tickets bestellen?