Total Quality Summit
Verint event | 15 maart
Traditionele kwaliteitsprogramma’s zijn niet langer wedstrijdfit. Het is tijd om digitale kanalen vast te leggen en 100% van de klantinteracties te evalueren. Om aan de top van je CX-game te staan, heb je een Total Quality-benadering nodig – en omarm je realtime coaching om de prestaties van medewerkers te verbeteren. Op deze dag delen vooruitstrevende klanten en Verint experts hun kennis, ervaringen en innovaties in deze Total Quality Summit in de Johan Cruijff ArenA! Frontline Solutions is trotse sponsor van dit evenement.
Tijdens dit evenement delenklanten en Verint experts hun ervaringen over de nieuwste innovaties, zoals Automated Quality Management, Real-Time Agent Assist, Performance Management, Interaction Quality en Speech Analytics. Er komen verschillende vraagstukken aan bod , zoals:
- Hoe ga je om met problemen die naar voren komen uit evaluaties, zoals ontoereikende antwoorden en reacties op klachten van klanten?
- Zeggen je bots en medewerkers de juiste dingen?
- Voldoen je bots en medewerkers aan de regelgeving en houden zij zich aan de gedragscodes?
- Hoe signaleer je verbeteringen voor de klantenservice en organisatiebrede verbeteringen?
- Wordt klantfeedback (vanuit één of meerdere kanalen) meegenomen in quality management?
- Hoe bepaal je welke medewerker coaching nodig heeft en hoe wordt dit uitgevoerd?
- Wat is de onboarding tijd van nieuwe medewerkers?