28
mei

Stel dat je van 100% van je gesprekken écht weet waar ze over gaan?

Webinar | 28 mei

Kwalitatief hoogwaardige producten en scherpe prijzen zijn tegenwoordig niet meer voldoende om je concurrenten voor te blijven. Het onderscheidend vermogen van je organisatie ligt in passende en persoonlijke service die door de klant als ultiem wordt ervaren.

Klinkt leuk, maar hoe bewaak en verbeter je de kwaliteit van de dienstverlening en conversaties?

Speech Analytics is dé oplossing die je helpt inzicht te geven en grip te krijgen. Hoe mooi is het dat je dit nu als dienst kan afnemen zonder (hoge) investeringen?

 

De redenen waarom je als bedrijf Speech Analytics wilt inzetten zijn bijna eindeloos. Denk bijvoorbeeld aan:

  • houden je medewerkers zich aan de afspraken zoals de juiste begroeting en afsluiting
  • je wilt de stiltetijd analyseren
  • waarom is er zoveel herhaalverkeer
  • hoe zit het met het doorverbindgedrag in relatie tot de afhandeltijd
  • automatisch nauwkeurig in beeld krijgen wat de contactreden is
  • nu mensen veel thuiswerken, hoe luister je dan toch mee ‘op de werkvloer’
  • ontdek waar de coachingsbehoefte ligt van je medewerkers
  • je kunt customer service inzetten als de betrouwbare bron voor je marketinginspanningen

 

Tijdens de webinar hoor je de voordelen voor jouw organisatie, laten we een demo zien van de oplossing Xdroid én begrijp je hoe eenvoudig de business case is.

  

Maak digitale transformatie in contactcentra mogelijk via spraak- en tekstoplossingen
Agenda:
Begin Onderwerp
10 min Introductie Speech Analytics als dienst
10 min Hoe stel je een businesscase op?
15 min Xdroid demo
5 min Q&A
Afsluiting
Schrijf je in voor de webinar op 28 mei
Judith
Judith helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X