CONTACTCENTER4ALL
Klantcontactoplossingen voor Microsoft platformen
Met CC4ALL is je contact center waar je maar wilt!
Diepgaande kennis van klantcontactoplossingen en de ambitie om communicatie 4ALL te verbeteren is de kracht achter CONTACTCENTER4ALL. Ze streven ernaar de wereld van de contactcenteroplossingen te veranderen. Design en gebruikerservaring zijn sinds het begin een kernonderdeel van het bedrijf.
De verwachtingen van klanten veranderen voortdurend. Ze verwachten bereikbaarheid en eenvoud. Sterke klantbinding, een gepersonaliseerde ervaring, gemakkelijke bereikbaarheid, veiligheid, ongeacht het kanaal van keuze kunnen deze ‘always-on’ verwachtingen waarmaken.

Over CC4ALL
Waarom een klantcontact oplossing bovenop een Microsoft platform?
• Jouw organisatie pakt klantcontact professioneel aan
• Door de eenvoudige koppeling met o.a. Microsoft Dynamics, Teams of Skype ontstaat een volledig klantbeeld
• Door de juiste routering komt de interactie bij de meest geschikte medewerker en stijgt de klanttevredenheid
• Je medewerker heeft alles bij de hand in één scherm waardoor er minder fouten worden gemaakt en de productiviteit stijgt
• Een tijdsbesparing doordat medewerkers zoeken en bellen direct vanuit de Active Directory die altijd up-to-date is
• CC4ALL is snel beschikbaar en operationeel
Waarom kiezen voor CC4ALL?
De voordelen op een rijtje






