Hoe laat ik de verschillende systemen in mijn contact center samenwerken?

1) Ik wil één ecosysteem met (verschillende) oplossingen die met elkaar samenwerken en data uitwisselen voor bijvoorbeeld rapportages
2) Ik wil dat alle interacties via één platform gerouteerd kunnen worden
3) Ik wil informatie uit andere systemen kunnen gebruiken voor het optimaal routeren van mijn klantcontacten
4) Ik wil klantvragen met behulp van selfservice kunnen afhandelen
5) Ik wil mijn medewerkers voorzien van alle relevante informatie bij een interactie
6) Ik wil een 360 graden klantbeeld en alle klantcontact data kunnen opslaan

Hoe laat ik de verschillende systemen in mijn contact center samenwerken?

De oplossing voor integratie

Organisaties hebben vandaag de dag te maken met meerdere applicaties waarin klantinformatie aanwezig is. Om optimaal klantcontact te realiseren, is het noodzakelijk om deze systemen met elkaar te verbinden. Zo wordt de beschikbare informatie gebruikt om bijvoorbeeld je klant te herkennen en een persoonlijke ervaring te bieden.

Daarnaast wil je als organisatie graag rapportage en een brede analyse over je klantcontact in combinatie met andere informatie. Denk hierbij aan gerealiseerde omzet, winkelbezoeken van je klant of online activiteiten.

Hiervoor is het belangrijk dat we de systemen met elkaar integreren zodat er één ecosysteem is van met elkaar samenwerkende oplossingen. Zo ontstaat er voor de medewerker één integraal beeld over alle klantactiviteiten (360 graden klantbeeld).

Cloud

Waarom kiezen voor Integratie?

De voordelen op een rijtje

√
Geef je klanten een gepersonaliseerde beleving door zijn data gericht te gebruiken
√
Creëer 1 integraal klantbeeld voor je medewerkers over alle klantactiviteiten
√
Bespaar tijd door het automatisch ophalen van klantkaarten en het automatiseren van processen
√
Creëer inzicht door data van verschillende systemen met elkaar te combineren