Journey Analytics
Hoe benader ik mijn online bezoekers op het juiste moment?
1) Ik wil realtime inzicht in het online gedrag van mijn klanten
2) Ik wil proactief kunnen inspelen op de klantbehoefte
3) Ik wil kunnen ingrijpen als een klant van de website dreigt te gaan zonder zijn bestelling af te ronden of antwoord op zijn vraag
4) Ik wil de live contacten selectief en gericht inzetten
De oplossing voor journey analytics
Onze oplossing geeft je realtime inzicht in het online gedrag van je website bezoekers.
Door continu en realtime het gedrag van de websitebezoekers te analyseren met behulp van Artificial Intelligence kunnen we heel gericht inschatten wat het resultaat gaat zijn van het websitebezoek. Hierdoor kan op het juiste moment de best passende contacttool worden ingezet om de klant over de streep te trekken. Bijvoorbeeld door een pop-up met extra korting, een virtual assistant, maar ook een persoonlijke livechat met een klantenservice medewerker.
Hierbij wordt dan niet zomaar de eerste de beste medewerker gekoppeld aan de klant, maar zoeken we op basis van de verwachte resultaten de best passende medewerker.
Dit leidt tot minder afhakers in je online funnel én een hogere conversie.