Betere klantbeleving? Wendbare IT-omgeving!

14 september 2020 | Erik Bouwer - Klantcontact.nl

Samenwerken, synergie en versterken. De belangrijkste woorden als het gaat om het verbeteren van de customer experience. Wil je die klantbeleving verhogen en de perfecte klantreis kunnen bieden, is het noodzakelijk om aan de slag te gaan met mensen, processen en technologie. En wat geldt voor de mensen – dat de leden van het team elkaar versterken – geldt ook voor je IT-omgeving. Als de verschillende onderdelen naadloos samenwerken, bereik je synergie. Een duidelijke applicatiestrategie maakt het makkelijker om in te spelen op veranderingen en vernieuwingen.

 

Die wendbare IT-omgeving creëren voor klantcontact valt niet altijd mee. Bestaande systemen, (ver)oude(rde) applicaties, nieuwe applicaties, maatwerkoplossingen, geïntegreerde oplossingen; een bord vol spaghetti. Hoe krijg je dat dan wel voor elkaar? Je leest het in dit interview met onze collega Arjan Speksnijder op klantcontact.nl

 

Lees-het-artikel

 

Gelijk het whitepaper De perfecte klantreis downloaden? Dat kan natuurlijk ook.

whitepaper-de-perfecte-klantreis