Gartner noemt Genesys een leider in het CCaaS Magic Quadrant 2020
12 november 2020 | Frontline Solutions
Het Contact Center as a Service (CCaaS) – landschap is zeer competitief. Met het Gartner Magic Quadrant 2020 – Contact Center as a Service evalueert Gartner 13 leveranciers op hun volledigheid van visie en het vermogen om het uit te voeren.
Genesys is er trots op genoemd te worden als leider. Met sterke punten zoals de volledigheid van hun visie, de uitgebreide geografische aanwezigheid om zo wereldwijd te opereren en een robuust partnernetwerk is Genesys voor ons ook de juister partner om succesvol mee samen te werken.
In het volledige rapport wordt duidelijk waarom Genesys gepositioneerd is als een wereldwijde leider met oplossingen voor bedrijven van elke omvang en industrie. Daarbij krijg je ook inzicht in:
- De belangrijkste trends op de CCaaS-markt
- Tips voor het navigeren op de markt
- Hoe Gartner 13 providers beoordeelt op hun vermogen om geweldige klantenservice te leveren