Genesys Cloud CX Product Update mei 2023

31 mei 2023 | Leon Driessen

Wij houden je graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen Genesys Cloud CX die mogelijk interessant zijn voor organisaties die gebruik (gaan) maken van Genesys Cloud. Wil je deze update elke maand in je mailbox ontvangen, meld je dan aan voor onze mailinglijst.

In de Genesys Cloud CX Product Update van deze maand:

  • Automatisch gegenereerde samenvatting
  • Microsoft Teams integratie
  • Automatische taal herkenning
  • Een rustmoment voor je medewerkers met “Thrive reset”
  • Ongebruikte rollen en permissies herkennen

Heb je vragen over het gebruik van een van deze functies of heb je ondersteuning nodig, aarzel dan niet om contact op te nemen met je vaste contactpersoon bij Frontline Solutions. We staan altijd klaar om je te helpen.

Automatisch gegenereerde samenvatting
Met Genesys Cloud CX is het nu mogelijk om generative AI te gebruiken voor het automatisch genereren van samenvattingen van  interacties. Dit is een handige functie om tijdens After-Contact Work (ACW) een samenvatting te hebben die bijvoorbeeld kan worden gebruikt voor registratiedoeleinden.
Meer informatie over deze samenvatting
Microsoft Teams integratie
Genesys is zich bewust van de groeiende populariteit van Microsoft Teams als UC-platform onder organisaties. Daarom is er hard gewerkt aan de ontwikkeling van een naadloze integratie met Teams. Als je hulp nodig hebt bij het implementeren van deze integratie, staat ons team klaar om je te ondersteunen en begeleiden.
Genesys Microsoft Teams integratie
Klik hier voor meer informatie over Teams integratie
Automatische taal herkenning
Voor digitale interacties die in meerdere talen worden aangeboden, biedt Genesys Cloud CX nu de mogelijkheid om de taal automatisch te laten herkennen met behulp van machine learning. Met deze functie is het niet langer nodig om afzonderlijke ingangen te maken voor verschillende talen of te vertrouwen op keywords om de taal te identificeren.
Lees hier meer over taal herkenning
Thrive reset
Op basis van het gespreksvolume, het welzijn van de medewerker of andere parameters, biedt deze functionaliteit (beschikbaar via de AppFoundry) de mogelijkheid om gesprekken na afhandeling op te volgen met een “contact thrive”. Hierbij krijgt de medewerker een rustmomentje aangeboden. Het doel hiervan is om de tevredenheid van medewerkers te verhogen, wat op zijn beurt leidt tot een hogere klanttevredenheid. Op deze manier kunnen agenten een moment van rust nemen zonder zich te laten verleiden tot een verlengde ACW.
Thrive reset in Genesys Cloud CX
Meer informatie over Thrive
Ongebruikte rollen en permissies herkennen
Genesys Cloud CX-beheerders hebben nu de mogelijkheid om inzicht te krijgen in ongebruikte rollen of permissies. Dit stelt beheerders in staat om het systeem op te schonen en overzichtelijk te houden. Door deze functionaliteit kunnen onnodige rollen en permissies geïdentificeerd en verwijderd worden, wat bijdraagt aan een efficiënt beheer van het systeem.
Meer informatie over deze aankondiging