Vanaf 1 april hebben we een nieuwe klantportal

24 maart 2020 | Judith de Jong

Per 1 april 2020 gaat Frontline Solutions gebruik maken van een nieuwe klantportal voor het melden van alle storingen, vragen en change verzoeken. Voor deze nieuwe portal maken wij gebruik van TOPdesk.

Wij maken deze keuze, omdat wij hiermee nog beter in staat zijn om invulling te geven aan de werkzaamheden die je van ons mag verwachten.

Een kleine greep uit de mogelijkheden die worden geboden met de nieuwe portal:

  • een uitgebreide kennisbank met antwoorden op veelvoorkomende meldingen en vragen
  • de mogelijkheid om je te abonneren op updates van alle tickets die actief zijn voor jouw organisatie
  • duidelijke overzichten van alle tickets
  • eenvoudige integratie met andere TOPdesk systemen bij onze klanten

Op 31 maart ontvang je van ons een mail met daarin je inloggegevens voor de nieuwe portal. Wanneer je voor het eerst inlogt word je gevraagd om je wachtwoord te wijzigen. Daarna kun je gebruik maken van alle mogelijkheden in je eigen omgeving, waarin je ook direct alle producten en diensten ziet die Frontline voor je verzorgt.

Alle meldingen die nog openstaan in de oude portal zetten wij over naar de nieuwe omgeving. Wij sluiten daarom onze oude portal op 31 maart aan het begin van de middag om deze meldingen over te zetten. Uiteraard loopt onze dienstverlening vanaf dat moment gewoon door en zullen wij alvast een ticket aanmaken in de nieuwe omgeving.

Mocht je hulp nodig hebben bij het invullen van je eerste meldingen in de nieuwe portal, dan zijn wij uiteraard bereikbaar om te helpen via ons vertrouwde support nummer (Nederland: 088-2680750 en België: +32 78 482 596)

Judith
Judith helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X