Waarom je juist NU wilt overstappen van Avaya naar Genesys Cloud

27 oktober 2022 | Frontline Solutions

Onzekerheid over het voortbestaan van je huidige klantcontactplatform is het laatste wat je wilt. Tenslotte is continuïteit qua klantenservicetechnologie de basis voor een goede klantbeleving.  

 En natuurlijk wil jij je klanten de beste ervaring bieden. Maar ook de volgende zaken zijn van belang:

  • Op de toekomst voorbereid zijn
  • Zekerheid dat het platform innoveert en blijft bestaan
  • Alle tools voor klantcontact op 1 plek
  • Verschillende systemen kunnen integreren
  • De hoge werkdruk bij je medewerkers verlagen
  • Dat jouw beheerders alles gemakkelijk en eenvoudig kunnen regelen

Maar alleen al erover nadenken dat je de overstap zou maken naar een ander platform zorgt voor kopzorgen. Want hoe gaat dat dan? Zijn we dan uit de lucht met onze klantenservice? Werkt het straks allemaal wel? Moeten mijn medewerkers opnieuw getraind worden? En wat als het allemaal toch niet naar tevredenheid werkt, kan ik dan nog terug?

Zorgeloos overstappen

Wij begrijpen je zorgen. Met onze hulp stap je zorgeloos over naar Genesys Cloud. Bijvoorbeeld door onze klantgerichte aanpak. Of door de gratis online trainingen zodat je medewerkers op dag 1 je klanten nóg beter kunnen helpen. Of tot 12 maanden gratis alle CX-functies proberen die Genesys Cloud biedt.

 

Nieuwsgierig hoe overstappen van Avaya naar Genesys Cloud voor jouw organisatie kan werken?

Bekijk dan eens de uitgebreide informatiepagina op onze website. Daar vind je ook de brochure waar alles duidelijk uitgelegd staat met alle voordelen die de overstap jullie organisatie brengt.

 

Het is de perfecte tijd om over te stappen!

Lees meer

Hans
Hans helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X