Online engagement
Hoe ondersteun ik optimaal de online reis van mijn klanten?
1) Ik wil op het juiste moment de juiste hulp bieden aan mijn klanten
2) Ik wil mijn conversie verhogen
3) Ik wil live chat en chatbots naadloos met elkaar combineren om de druk op mijn contact center te verlagen
4) Ik wil mijn klanten online begeleiden door mee te kijken op hun scherm of door mijn scherm te delen
5) Ik wil mijn klanten verleiden om het best passende contactkanaal te gebruiken
6) Ik wil dat mensen direct vanaf de website via beeld of spraak rechtstreeks contact kunnen opnemen met mijn klantenservice
7) Ik wil het aantal live contacten verminderen
De oplossing voor Online engagement
Met onze oplossingen ben je in staat om real-time over alle online kanalen heen met individuele bezoekers in contact te komen.
Op het juiste moment ga je relevante interacties met hen aan om zo een nog betere online ervaring te creëren. Deze interacties kunnen zonder menselijke interventie plaatsvinden (bijvoorbeeld via een chatbot, met contextuele FAQ’s) of juist in contact met een medewerker bijvoorbeeld door livechat of co-browsing.
Met co-browsing kijk je mee op het scherm van de klant om hem zo te ondersteunen bij zijn klantreis of als medewerker deel jij je scherm met je klant om informatie te delen.
Door online realtime inzicht te geven in de bereikbaarheid van je verschillende contactkanalen, kan je de klant verleiden om het best passende kanaal te kiezen.