Hoe bereik ik telefonisch zoveel mogelijk mensen met zo min mogelijk inspanning?

1) Hoe zet ik mijn medewerkers zo efficiënt mogelijk in op belcampagnes?
2) Hoe voer ik meerdere campagnes tegelijkertijd uit?
3) Hoe bepaal ik per campagne hoe het systeem uitbelt, Preview, Progressive, Power, Predictive?
4) Hoe krijg ik een systeem dat automatisch de gesprekken opzet, zonder dat mijn medewerkers dat hoeven te doen?
5) Hoe ondersteun ik mijn medewerkers met een dynamisch script per campagne dat ze kunnen doorlopen?
6) Hoe krijg ik realtime inzicht en rapportages over de prestaties van mijn campagne?

Hoe bereik ik telefonisch zoveel mogelijk mensen met zo min mogelijk inspanning?

De oplossing voor Outbound Belcampagnes

Wij bieden verschillende oplossingen voor uitbel campagnes. Dat kan op basis van predictive-, power-, preview- en zelfs agentless dialing. Onze dialer oplossingen bieden je de middelen om zo efficiënt mogelijk je belcampagnes uit te voeren, te monitoren en te beheren.

Door je medewerkers te ondersteunen met dynamische scripts, begeleid je hen tijdens het belproces tot de gewenste uitkomst.

Daarnaast bieden we oplossingen voor Call-me-now en Call-me-later. De klant laat dan zijn gegevens achter en wordt teruggebeld door een medewerker op het gewenste tijdstip.

Door het koppelen van een bel-me-niet-register houd je je aan de wettelijke voorschriften.

 

Cloud

Waarom kiezen voor dialer?

De voordelen op een rijtje

√
Efficiënt uitvoeren van 1 of meerdere uitbel campagnes
√
Medewerkers worden tijdens een outbound gesprek met een script ondersteund, om zo de gewenste uitkomst van het gesprek te faciliteren
√
Je kunt eenvoudig je klant de optie aanbieden om teruggebeld te worden op het moment dat het beter uitkomt
√
Agentless dialing om geautomatiseerd gesprekken op te zetten, bijvoorbeeld voor betaalregelingen. En indien de klant dat accepteert, automatisch doorverbonden worden met een medewerker
√
Door automatisch gesprekken op te zetten, worden antwoordapparaten en faxen gedetecteerd zodat je medewerker alleen bij contact ingezet wordt. Dit leidt tot meer efficiëntie