Parley
Redefining Customer Happiness
De samenwerking en integratie met Genesys Cloud
Parley is dé specialist in alle moderne non-voice kanalen waar jouw klanten zich bevinden. Sinds 2016 werken we nauw samen met Parley om klanten te ontzorgen op het klantcontact center. Parley biedt een grote verscheidenheid aan integratiemogelijkheden, zoals een integratie in Genesys Cloud. Met deze samenwerking maken we het via geïntegreerde oplossingen mogelijk nieuwe kanalen volledig te integreren in je contact center
Wij streven ernaar met ons portfolio de gehele klantreis voor onze klanten met behulp van technologie te ondersteunen. Deze samenwerking met Parley is daar een belangrijk onderdeel van.
Over Parley
Parley Inbox
Met de Unified Inbox van Parley communiceert jouw KCC medewerker via alle moderne klantcontact kanalen; Social Media, WhatsApp, Chat en Messaging (web en app). Als KCC manager heb je voordeel van de vele mogelijkheden binnen Parley Inbox. Zoals routering, trafficking, snoozen, service levels en een realtime dashboard met uitgebreide management informatie en analyses. Doordat Parley specialist is in moderne non-voice klantcontact, realiseer jij met de gebruiksvriendelijke Unified Inbox van Parley, een hogere medewerkerstevredenheid en maximale (kosten)efficiëntie. Wat resulteert in een lagere AHT, hogere NPS en hogere first time fix.
Parley Messaging
Parley Messaging is met haar features een innovatieve en unieke chat applicatie, speciaal ontwikkeld voor KCC’s, voor de meest efficiënte communicatie met jouw klanten. Dankzij push notificatie worden klanten direct op de hoogte gesteld van nieuwe berichten, terwijl een overzichtelijke gesprekshistorie altijd beschikbaar is ‘over’ meerdere devices, zowel voor de klant als de KCC medewerker. Door Parley Messaging ‘achter de inlog’ te gebruiken (in een ‘Mijn omgeving’, in een app of ‘achter’ DigiD/ iDIN), vindt persoonsverificatie automatisch plaats.