Realtime monitoring
Hoe houd ik grip op mijn contact center?
1) Ik wil realtime inzicht in mijn prestaties van het contact center
2) Ik wil kunnen bijsturen of ingrijpen als dat nodig is
3) Als een KPI afwijkt van de norm, wil ik automatisch daarop worden geattendeerd
4) Ik wil een wallboard waarop informatie uit meerdere bronnen zichtbaar is
5) Ik wil realtime kunnen meeluisteren en coachen met gesprekken
De oplossing voor Realtime monitoring
Als je verantwoordelijk bent voor de dagelijkse contact center operatie wil je constant op de hoogte zijn van de actuele situatie. Op die manier kan je op tijd ingrijpen als dat nodig is.
Hiervoor is realtime inzicht en een goed dashboard noodzakelijk. Omdat je waarschijnlijk niet de hele dag op je computerscherm wilt kijken is proactieve alarmering essentieel.
Daarnaast wil je misschien werken met een wallboard, waarop realtime data te zien is, bijvoorbeeld met het aantal wachtenden. Wellicht heb je ook nog aanvullende wensen, zoals een feed met daarop de laatste NS informatie? Wij helpen je om het best passende wallboard samen te ontwikkelen.