De magie van SmartCall

Smartcall geeft je organisatie de mogelijkheid om efficiënt nieuwe media te integreren in je bestaande contactcenter. De nieuwe manier van communiceren met vrienden en familie is met smartphones en internet. We combineren spraak, Facebook, Twitter, chat en vele andere nieuwe manieren. We wisselen foto’s en video’s uit, apps gebruiken de geo-locatie, videogesprekken worden gemaakt.

De magie van SmartCall

Over SmartCall

Helaas gebruiken bedrijven vaak alleen spraak om met klanten te communiceren. Eindeloze keuzemenu’s, lange wachttijden en doorschakelingen; frustratie en ongelukkige klanten zijn het gevolg.

Kunnen bedrijven ook de nieuwe manier van communiceren gebruiken? Ja, dat kan met Smartcall. Smartcall integreert efficiënt nieuwe media in je bestaande contactcenter.

Het is de brug tussen de nieuwe media en jouw contactcenter. Smartcall levert de informatie uit je mobiele app, Facebook pagina, website, kiosken et cetera die je nodig hebt op het moment dat de gebruiker contact wil opnemen.

Ik wil meer informatie over SmartCall
Cloud

Waarom kiezen voor SmartCall

De voordelen op een rijtje

√
De beste gebruikerservaring Geen vervelende IVR menu's meer. Laat de gebruiker kiezen om te bellen, teruggebeld te worden, te chatten of een e-mail te versturen. Verbeter de klantenbeleving met real-time informatie uit het contactcenter zoals wachttijden en actuele informatie.
√
Betere productiviteit Meer en betere informatie zorgen voor een daling van de gespreksduur van 30 % en veel minder doorschakelen.
√
Betere segmentering Meer en betere informatie betekent ook een betere klantsegmentering en geeft nieuwe self-service- mogelijkheden.
√
Eenvoudig te implementeren Een standaard product dat onmiddellijk geïntegreerd kan worden in je contactcenter. Geen langdurig maatwerk-project, maar een snelle, kant en klare oplossing.
√
Future proof Een strategisch platform om bestaande én toekomstige nieuwe media te integreren, met kosten die vooraf bepaald zijn.