Hoe analyseer ik automatisch al mijn gesprekken?

1) Ik wil alle gesprekken automatisch kunnen beoordelen
2) Ik wil de daadwerkelijke reden achterhalen waarom mijn klanten contact opnemen (call driver analyse)
3) Ik wil alle interacties analyseren om trends te ontdekken en een gericht verbeterplan op te stellen
4) Ik wil grip krijgen op de kwaliteit van de dienstverlening en de gesprekken met mijn klanten
5) Ik wil me onderscheiden van de concurrentie
6) Ik wil efficiënter mijn medewerkers kunnen beoordelen
7) Ik wil de waarde van mijn gespreksanalyse verhogen door een totale analyse in plaats van een steekproef

Hoe analyseer ik automatisch al mijn gesprekken?

Oplossing

Passende en persoonlijke service die je klant als ultiem ervaart, dát is wat je wilt om je concurrenten voor te blijven. Natuurlijk zijn kwalitatief goede producten en scherpe prijzen ook nodig, maar tegenwoordig minder onderscheidend. 

Nou klinkt dat leuk, passende en persoonlijke service. Maar hoe verbeter je de kwaliteit van je dienstverlening en bewaak je die continu? 

Speech Analytics – ook wel interaction analytics genoemd – is dé oplossing die je helpt inzicht te geven en grip te krijgen. Alle gesprekken worden geautomatiseerd beoordeeld.

De redenen waarom je als bedrijf Speech Analytics wilt inzetten zijn bijna eindeloos. Denk bijvoorbeeld aan:

  • houden je medewerkers zich aan de afspraken zoals de juiste begroeting en afsluiting (compliance)
  • wat is de reden achter stiltetijd
  • waarom is er herhaalverkeer
  • ik wil de exacte reden weten waarom mijn klanten contact opnemen
  • wat is de coachingsbehoefte van je medewerkers
  • door de inhoud van gesprekken te analyseren, kun je gericht het effect van je marketingcampagnes monitoren

Een veelgehoorde reden om niet met Speech Analytics aan de slag te gaan, zijn de hoge investeringen. Dat is nu verleden tijd! Bij ons kun je deze oplossing nu als (eenmalige) dienst afnemen. Uiteraard behoort kopen ook tot de mogelijkheden.

Cloud

Waarom kiezen voor Speech Analytics?

De voordelen op een rijtje

√
Beoordeel 100% van je interacties in plaats van een steekproef
√
Je krijgt op detailniveau inzicht in de belredenen van je klanten
√
Bewaak continu de kwaliteit van je dienstverlening en de compliancy van je gesprekken
√
Bespaar tijd op je kwaliteitsmonitoring, doordat je niet zelf de gesprekken hoeft terug te luisteren
√
Je krijgt heel gericht inzicht in verbeterpunten en trainingsbehoeften
√
Een eenvoudige businesscase: zowel als dienst en koop beschikbaar