Klanten worden steeds mondiger en willen vaak precies weten hoe iets zit. Zij stellen kritische vragen en verwachten daar een betrouwbaar antwoord op waarmee ze geholpen zijn. Die vragen stellen klanten tegenwoordig via veel verschillende kanalen. Je zou denken dat een klant zo snel geholpen is. Toch krijgt meer dan de helft van deze mensen (57 procent) geen of geen bevredigend antwoord op hun vraag.
Hoe is dit mogelijk? Maar nog belangrijker, hoe zorg je er als organisatie voor dat jouw klanten dit niet overkomt? Dat klanten in één keer het goede antwoord krijgen, ongeacht het kanaal dat zij kiezen? TKC digital helpt je om vragen van klanten in één keer goed te beantwoorden en elke vraag als kans te benutten. Daarmee creëer je loyale klanten.
Hoe is dit mogelijk? Maar nog belangrijker, hoe zorg je er als organisatie voor dat jouw klanten dit niet overkomt? Dat klanten in één keer het goede antwoord krijgen, ongeacht het kanaal dat zij kiezen? TKC digital helpt je om vragen van klanten in één keer goed te beantwoorden en elke vraag als kans te benutten. Daarmee creëer je loyale klanten.