Beantwoord vragen van klanten in één keer goed!

Klanten worden steeds mondiger en willen vaak precies weten hoe iets zit. Zij stellen kritische vragen en verwachten daar een betrouwbaar antwoord op waarmee ze geholpen zijn. Die vragen stellen klanten tegenwoordig via veel verschillende kanalen. Je zou denken dat een klant zo snel geholpen is. Toch krijgt meer dan de helft van deze mensen (57 procent) geen of geen bevredigend antwoord op hun vraag.
Hoe is dit mogelijk? Maar nog belangrijker, hoe zorg je er als organisatie voor dat jouw klanten dit niet overkomt? Dat klanten in één keer het goede antwoord krijgen, ongeacht het kanaal dat zij kiezen? TKC digital helpt je om vragen van klanten in één keer goed te beantwoorden en elke vraag als kans te benutten. Daarmee creëer je loyale klanten.
Beantwoord vragen van klanten in één keer goed!

Over TKC digital

TKC digital is dé specialist in kennismanagement. Samen met hen creëren we waarde voor jouw klanten in de (digital) service journey. Wat je wil is de klantvraag in één keer goed beantwoorden in alle contactkanalen die de klant kiest.

Daarbij maken we inzichtelijk wat er allemaal bij een goede implementatie van kennismanagement komt kijken. Zo besteden we aandacht aan de inrichting van je team, de kwaliteit, inhoud en vorm van je content, service journeyprocessen, kennismanagementprocessen, het definiëren en aanhaken van de juiste stakeholders in jouw organisatie en hoe je kennismanagementsysteem daarop aansluit.

Dit maakt TKC digital dé nummer 1 in digital service.

Cloud

Waarom kiezen voor TKC digital?

De voordelen op een rijtje

√
Met goed ingerichte kennismanagement beantwoord je meer vragen first time right
√
Uniformiteit in beantwoorden, dankzij gevalideerde antwoorden. Resultaat: snellere afhandeltijd en minder herhaalverkeer
√
Kortere inleertijd voor nieuwe medewerkers
√
Door online selfservice aan te bieden in de vorm van contextuele veel gestelde vragen wordt het contactaanbod sterk gereduceerd